Osmi putnik – druga epizoda

 

Na prepisanu terapiju protiv infekcije od ujeda pauka, organizam mog muža ljubimca uopšte nije reagovao. Infekcija se širila i širila tako da sam došla do zaključka da je pauk koji je probao mog ljubimca pre toga najverovatnije jeo govna. Osmi putnik se nije pojavljivao a ljubimac je sve više ličio na Kvazimoda. Ja se živa isprepadala da ću ever morati da volim njegovu dušu jerbo telo više nisam mogla da mu pogledam.

Seksa nije bilo svih ovih dana. Ljubimca je bolelo na nagle, ritmičke i ubrzane pokrete. Na predog – samo ti sedi ja ću tebe nije reagovao. Spavali smo sa ogledalom između na kome je ljubimac pratio svoj preobražaj u Kvazimoda i direktno me obaveštavao o promenama u po’ noći. Posledica – kod mene došlo do inverzije sna, podočnjaci mi se malo razvukli a oči postale zelenije k’o u svih vampira.

Na današnju zakazanu kontrolu smo stigli na vreme. Kako je video  telo milog mi ljubimca Dr je počeo da cokće – ccc ovo ne valja – ccc nije odragovalo – ccc – moraćemo malo da recnemo… Ljubimac odma’ dobio izgled trudnice koju su usred opere iznenada spopali porođajni bolovi a ne sme da pisne.

Ja počela da se svlačim odma’ me spopala neka vrućina.

Dok je Dr precizno ljubimca obaveštavao da će ga boleti, koliko će ga boleti i koliko dugo će ga boleti i da će morati da stavi jedan mali, malecki, dren vidim ja, pobeći će ljubimac, bog te mazo, pronaći ga nećemo nikada.  Nit’ bi ja imala ideju gde da ga tražimo.

Sledila je intervencija u kojoj sam ja imala ulogu trpnog predmeta.

Dr je seckao ljubimca, ljubimac je meni zavrtao ruku, pa je Dr prskao ljubimca jer je malo pobeleo, pa je ljubimac pitao na šta to liči, pa sam ja pogledala, pa je Dr mene prskao ’ladnom vodom jer sam ja pobelela, pa je onda Dr stavljao dren na šta je ljubimac reagovao k’o da mu oduzima nevinost i meni ponovo uvrtao ruku, pa sam ja počela da bogoradam – jebemtisuncekilavopolomimiruke!

Epilog – ljubimac previjen, boja jorgovana u proleće;

              Dr-a zabolela glava, boja osušene visibabe;

              ja nemam pojma koje sam boje bila.

Svi – živi. S tendencijom da crknemo svako od svoje muke.

Previjanje zakazano za ujutru u koje vreme ću ja da imam proliv jerbo bi me ljubimac sa svakom drugom bolešću poteg’o da idem sa njim.

Moja ineverzija sna još na snazi.

Ljubimac lala.

   

14 Responses to “Osmi putnik – druga epizoda”

  1. snaga muškarca, dokazano je, uvek se nalazi u ženi. Kol’ko mu žena jaka, tol’ko on može da izdrži.
    Onaj deo posta u kome njega treba da reckaju, a ti si počela da se skidaš, je za svaku pohvalu…koja žena je još spremna na toliku žrtvu!!!!

  2. he,he…muskarci i bolovi. To je posebna prica.
    Ti znas siigurno, sta sam htijela da kazem. 😉

    ps. Cast izuzetcima😉

  3. Si vid’o Orpheuse…😉

  4. Afrodita, kako da ne znam, sinoc sam pocela od muke onu filosofiju – ‘Ajde, bre, ja sam dete rodila – na sta je ljubimac procedio: ”Nijeeee tooo istooo”, ja se posle mislim pa i nije isto,ja sam to ocas posla al’ cvrsto sam resila – sledeci put pricam o bolovima a njim kad bude rodio bar buba svabu. Dotle bas nismo ravnopravni.

  5. Ne reagujemo svi isto na određene pojave. Hvala Bogu da je tako. Imam priliku u svojoj kući da vidim skoro sve reakcije. neki će da podignu prst u vazduh zbog zanoktice, a neki će posekotinu nožem previti, pa u rukavicu pa u … gde god da treba.
    Muški su ipak slabiji pol kad je u pitanju prag bola.

  6. skidam kapu ženama…potom i ostale delove garderobe.
    Ja ni lekove ne pijem kad treba, kamo li da odem kod lekara da me, ne daj bože seče negde.

  7. zihernadla Says:

    da si se setila, da ga onom rukom za koju te nije stiskao, udariš iz sve snage da se pribere…pa da se zahvat završi u miru…po sve😀

  8. Pokri ga da se ne preladi.Vidis sta ti je musko,kako je sve on hrabro pretrpeo preko ledja.

  9. КОНСТАНТИН Says:

    Мушкарци су пичке. А што се каже пичке?

  10. Nemam pojma, razmislim pa ti kažem

  11. shaputalica Says:

    Nisu pičke. Pizde su.
    Prvo je polni organ. Drugo je karakterna osobina.

  12. electrasdreams Says:

    Lele zeno sta ti prezive! Junak si ti i imas zivce k’o konopce. Sto rece zihernadla, sljus, pa da vidis kako se pribere.

  13. Aurora Borealis Says:

    Da mi je samo jednom muškarcu da prenesem bolove tokom jedne prosečne menstruacije. . . Imam osećaj da bi tražio koktel od valijuma i morfijuma.

    Nego, kako je ljubimac sada?

  14. Ljubimac… razmazeno, jebemmujamene!

Leave a Reply

