Menjam temu…

… što mi u životu teško polazi i za rukom i za jezikom a i za bezobrazlukom. Ne mož’ doakati ludacima pa to ti je.

Ponekad se napravim luda, gluva to jest, al’ nema šanse, cimaće me za rukav sve dok ne odgovorim na neko dubokoumno pitanje koje obično sa pričom koja se vodi nema nikakve veze.

Koliko imam godina svima je jasno čim me vide. Mislim, izgledam baš onako kako treba u odnosu na godine, ni mladja ni starija. E, problem je što mnogi misle da ne mislim u skladu sa svojim godinama pa to izazove pometnju i onda sledi pitanje koliko imam godina.

Ženama ne odgovaram iz inata. Davno sam zaključila da su one koliko god biološki bile mladje od mene uglavnom starije po životu, mišljenju, stavovima, ama baš svemu. I da me uglavnom mrze zato što ja imam muda a one nemaju. Amputirana su im u mozgu onim stalnim zvocanjem kako treba, šta treba i gde treba da bi sačuvale svoj dobar glas a i glas svojih bližnjih da ne bi morali u ista ta muda, koja nemaju, da gledaju celog života.

Al’ kad me pitaju muškarci tu potpuno pobesnim jer mi nikako nije jasno kakve veze imaju moje godine sa onim što oni od mene hoće i sa onim kako me vide koliko god godina da imam. I onda ja udahnem vazduh i najumilnije što umem odgovorim:

Imam sise kao da imam devetnaest….

osećam se kao da imam dvadeset tri… a…

one stvari (one znate, neću reč jebanje da pomenem i u ovom postu) radim kao da imam četrdeset četiri… pa ti izaberi!

Oni bi obično kombinaciju al’ ne dam!

Ovi koji krenu od mojih godina moraju da izaberu, baksuz sam po prirodi, a pošto nemaju ni mašte, ni duha, ničega, ničega, ničega, obično ne bude ništa.

P.S. Obično ih boli uvo kako se osećam. Uglavnom kombinuju 19 i 44 što čini da se pored njih osećam matorijom nego što se inače osećam zbog gorepomenute nemaštovitosti pa se čuvam da ne ostarim pre vremena, više nego što moram. A ne moram uopšte!      

20 Responses to “Menjam temu…”

  1. ti se, dakle, otključavaš na šifru. 19-23-44-?, e taj znak pitanja mene zanima, a koliko vidim tu smo generacija. Mislim da smo stali na nekoj brojki izmedju 12 i 16, medju decom dušom, medju prvim ljubavima emocijama…
    Onaj deo oko 44, odgovara, jer znam da znaš ono što trebaš da znaš, a to je znanje da tih 44 primeniš kao da ti je 23 iako nije deljivo bez ostatka.
    Uzimam tih 44 pre 19 i 23, ali tek kad saznam koji broj je četvrti deo kombinacije kojom se otključavaš.

  2. 17🙂

  3. zihernadla Says:

    njih najviše zanima tačka jedan…garantovano…tačka dva ih ne zanima uopšte, a tačku tri bolje i ne spominji jer su oni, radioci onih stvari ( da ne kažem jebači) toliko uvereni u svoje znanje i sposobnost, da će sve zasluge ako je seks bio dobar, pripisati sebi…

  4. Naravno, ni jedan od njih nije svestan koje vreme, živce i trud utrošimo da od njih napravimo ljubavnike. Da se oni pitaju ostali bi obični jebači sa ona dva pokreta uteraj – izvadi i tako do prekosutra.

  5. КОНСТАНТИН Says:

    Ма терај си век!

  6. alal ti ga bas,imas muda kao kamila.

  7. ”Oni bi obično kombinaciju al’ ne dam!” 😀

  8. shaputalica Says:

    Ih, “da se oni pitaju”…e, u tome je vic! Ne pitaju se. Nikako. Al’ zaboravljaju kako bilo nekad…dok ga prvo učovečaš, naučiš ga da ne zeva k’o som dok se ljubi, da ne gura jezičinu do krajnika, pa sve po redu…dok stigneš do jebanja živce pogubiš…kakvo gubljenje vremena, jbt!😯

  9. shaputalica Says:

    Zajebano je to imati 17 godina…😆

  10. kakvo te starenje napalo, nikako, mi kad starimo broje nam bore i to kao nije za zive, jel’te a oni kad se zbckaju to je sexi ma nemoj….
    a imas pravo Shap nije lako sa 17….😉

  11. Menjaj temu, sebe nikako!
    MenE daju manje no što imam. Briga me šta god da kažu.
    Osećam se sjajno sa svojih 16🙂

  12. 😀 e zene, zene😉

  13. za malkice sam samo pogrešio, dakle po emocijama si starija maloletnica, ne zaljubljuješ se ko “šiparica”, i voliš da te drže ko kap vode na dlanu.
    Sada, kad znam celu šifru kojom se otvaraš, sedim u ćošku, i slušam ženske priče. Od vas mogu samo da učim, nikako da vam “prodajem” pamet. A inače, forma “udješ-izadješ-štrc-štrc” je davno promašena. Može i samo “udje”, sve ostalo tela sama urade.

  14. Generalno, ni ne dolazim u situaciju da pitam tako nesto. Odma vidim kad je razlika veca od +/-10 i tu pada zastavica neprilicne komunikacije. S druge strane, trudim se da kazem koliko je meni… da odma’ budemo nacisto.

  15. Generalno mene to pitanje nervira jer ne znam sta odredjuje. Vidi se da imam taman godina tj. dovoljno i ne vidim sta im ynaci saznanje, bice obayriviji, pametniji, sta?

  16. Orpheuse, sad znas sifru i sedis u cosku??? C c c c c …

  17. a gde nego u ćošku?
    Odatle se najbolje čuju ženske misli.
    Počeo sam da vodim evidenciju “+” i “-”
    Sama si rekla “nemaju muda ni duha ničege ničega ničega” u ćošku proveravam imam li nešto, slučajno, od svega toga što si rekla…pa kad se uverim da imam, e onda te vodim u kafanu, za rodjendan.

  18. КОНСТАНТИН Says:

    А како ми да знамо да имаш деветнаестогодишње карактере? Може нека сличица?

  19. Konstantine, je l’ ja tebi delujem kao zena koja laze? ‘Oces ovakvu albino slicicu kao sto je ti imas ili u punom koloru🙂

  20. electrasdreams Says:

    Takve kao ti ne stare, draga moja, i od vina su bolje, a muski to znaju, ne brini, samo nece da kazu.

Leave a Reply

