Nit’ smrde, nit mirišu

Koje god novine da otvoriš (a obećala sam da neću da ih otvaram) naidješ na poneki mali oglas lične prirode.Profil muskarca: od 35 do 65 godina, visok-crnomanjast, zakleti antialkoholičar i antipušač, devizna penzija, stambeno situiran, jedno dete ne smeta, šifra – “Dodji da ostarimo zajedno”.

Rezime: sa ovoliko godina jos nisam ukapirala ovo “visok-crnomanjast” tako da mi nije jasno sta bi se pojavilo, visk ili manjast; devizna penzija = cistio g…a desetak godina u Austriji ili Nemackoj i ni reč deviznog jezika nije naučio. Stambeno situiran 100% znaci da ima zamak posto lovu nije trošio na pijančenje i cigarete koje su u devizama mnogo skupe. Jedno dete ne smeta znači da ne podnosi decu al’ će da istrpi, izmedju redova znači da traži mladju ženu koja eventualno ima dete jer one starije imaju stariju decu a takva ne smetaju. Šifrom se totalno zeznuo pošto žene ne traže muškarce uz koje će stariti (ne vole da stare) nego uz koga će živeti i raditi sve ono što vole mladi. Sa ovakvim se sedi kod kuće, gleda u njegovu deviznu penziju i čeka starost. Precrtati.

Profil žene: od 35 do 55 godina, visoka, šlang, radna i poštena, razočarana u ljubav, čiste prošlosti, šifra: “Jesen u maju”.

Rezime: visoka, šlang = visoka i mršava, samu sebe pojela od muke, mrzi ceo svet pa je postala radna, tri puta dnevno pere prozore, poštena je jer ne trazi pozajmicu al’ i ne daje, nema nikog živog da joj zakuca na vrata. U ljubav se razočarala pošto je niko nije voleo kako ona ‘oće. Glupa k’o noć jer se čitav zivot brinula da nema prošlost pa joj je sad čista. Jebeš ženu bez prošlosti, k’o da je nije ni bilo. Šifra znači da je malo pobrkala i lončiće i godišnja doba. Precrtati.

Šta se dobije kad se ukrste muškarac koji nikad ne pije i žena čiste prošlosti sem dosade tek će se utvrditi.

Biće, u stvari da je on pijandura pošto se samo takvi zaklinju da ne piju a da je njoj prošlost takva da je u rodjenom selu niko nece. To bi bila kombinacija!

24 Responses to “Nit’ smrde, nit mirišu”

  1. naivna07 Says:

    Jao ,Alea ,sta ti sve nadjes u novinama?
    Sva sreca sto mi ne trebaju takvi oglasi🙂

  2. …citao sam jednom te oglase i umirao od smeha…
    A nekim oglasivacima nije ni malo smesno, a vecina je navlakusa, po meni…
    Samo, nekako je smesnije u lokalnim novinama, pogotovo kad znas o kome se radi, a oglas polupismen ili nepismen a pusten u etar…

  3. shaputalica Says:

    najviše volem te bez prošlosti…:mrgreen:
    svakog dana sretnem po neku. Sve se uplašim, možda je zarazno, pa mogu da izgubim prošlost, majke mi.😯

  4. shaputalica Says:

    ‘de ću posle tak’a u narod❓

  5. Skoro sam čula jedan opis jedna “javne lokalne” ličnosti koji glasi, parafraziram.
    “Ja razumem da je bio lopov, ili lažov, ili da je bio dobar student, ili mnogo loš, ili da je švaleraš ili alkoholičar, ili političar, ili kockar … on je bre NIŠTA. Ali baš ništa”

    E od takvih bez poroka i prošlosti, stvarno čoveku pripadne muka.

  6. Ne čitam novine, ali kad natrčim ponekad kod nekog, obavezno čitam te oglase. Pun qrac oglasa finoće i kulture.

  7. pa sad, znaš kako kažu, papir trpi sve, a što se tiče para sa takvim “pedigreom”, to su valjda oni koji završe u “Menjam ženu (muža), ili kako se već zove.
    Prijatno!*

  8. Devilette Says:

    Evo jos jednog primerka za kolekciju. Ovaj je, pri tom, pravi intelektualac, sto se posebno vidi na kraju oglasa:
    ”Engleski gospodin srpskog porekla, zivi u Londonu, savrseno govori i pise oba jezika, 33 godine, 199cm visok, dobrog izgleda, intelektualac, zeleo bi da upozna zenu od 23 do 43 godine radi braka. Izgled nije mnogo bitan, ali sisate imaju prednost.”

  9. Aurora Borealis Says:

    Kad god kupim npr. Građanski oglasnik il’ nešto slično, prvo što uzmem da čitam su ti oglasi.

    Ali , kriminalna mi je podela ličnih oglasa na:
    -bračne ponude i
    -druženje.

    Pod bračnim ponudama su najčešće takvi koje si ti opisala, a pod druženjem npr. :
    “Muškarac, prijatnog izgleda, dvoje dece, situiran, oženjen, ali nesrećno. Traži srodnu dušu radi diskretnog prijateljstva”

    Jbt! Došlo vreme da se i švaleri traže u oglasima.😀

  10. Oglasi…he,he,zvuce kao da su sablonirani.Nista licno,sto ih na neki nacin moze izdvojiti od drugih.I svi pisu samo ono sto znaju da drugi zele da cuju.
    Ovo visok,crnomanjast ti je legendarno.😉
    Nisam o tome dublje razmisljala,ali vidim poentu….jasno. 🙂

  11. Svi – ako mi verujete, uvek sam imala zelju da se javim na jedan cisto da vidim sta se krije iza al’ hrabrosti nemam😀 verujem da bi bilo neponovljivo😀😀😀

  12. zihernadla Says:

    Jbt, pazi koji su to nesrećnici….smešno a tužno….a baš si trebala da skupiš hrabrostii javiš se na neki od oglasa, pa onda da napišeš post😀

  13. electrasdreams Says:

    E dade mi ideju. ‘Ajde ja da se javim pa da vam potanko, do u sitna crevca, napisem kako to izgleda. Ih, kakav bi to post bio!
    Zlo mi je od cistunaca. Sto moja baba rekla: “kad sretnes musko, a on bas, ama bas nikada nista nece da popije, bezi od njega u tamu makar. To valjda vazi i za cistunice bez proslosti?

  14. bubazlatica Says:

    Rodjaka od moje rodjake, nasla muza preko oglasa. Kuku, krstila se ja iako u boga ne verujem, mlado celjada, moram priznati malo caknuto pa naslo muza preko novina. Taj grdan, ora da mu ne uzmes iz ruke, al potencijalni nezenja. Sta ce od te monstrum varijante da ispadne ne znam, roditelji kosu cupaju, al ebi ga, moz to i na dobro da izadje. On verovatno nece vise da siluje po kraju a ona da gola komsjama upada u krevet. Vajda!

  15. zihernadla Says:

    Poželjna fotografija koja se na zahtev vraća…😀

  16. 😀 to sam zaboravila, portret i cela figura…

    Usput ja bi ne znam sta radila onome ko je ismislio tu cistu proslost

    Bubo, ja sam blago alergicna na one koji ne piju, nikad i nigde, moj ljubimac jadan ne podnosi alkohol, taki rodjen al’ ima volju da vezba, ubi se jadan i ima sve propatne simptome, glavobolja, muka al’ trudi se…

  17. Ja se odrekao novina pre nekoliko nedelja ali sam danas uzeo blic jer je pisalo o men😛

  18. Sta je pisalo??? Si dao oglas il te neko trazi preko oglasa ”Mole se svi koji nesto znaju…” ???

  19. 😆 zena ciste proslosti! 😆 ja odvela nekog tipa kod moje pokojne babe. on nece masno, nece kafu, rakiju ne pije, ne pusi. baba ga gleda,pa kaze: iju, cero, gde si nasla ovog tuberkuloznog.

  20. Pa konstatovasmo da su babe pametne brate, nema tu sta!😀

  21. Zaboravih, padnem kad vidim ”razocaran/a u zivot i ljubav trazi srodnu dusu”, ‘leba ti, samo da crknes zamisljajuci ta dva pacenika koja jedno drugo ne umeju da lece nego idu dalje razocarani…

  22. Rezon onog engleskog gospodina je …potpuno fenomenalan!🙂

  23. Pa sto jes’ – jes’. Jebes izgled bitne su sise 😀

  24. Pa dobro, svaka krpa nađe zakrpu, a i ovi ljudi kakvi god bili zaslužuju svoju drugu polovinu. Možda je čak i ovako pronađu, vredi pokušati što se njih tiče. Nemaju šta da izgube, a mnogo da dobiju.

Leave a Reply

