KO ZNA ŠTA JE MISLIO ZLI VUK

Ko god ovo bude čitao da zna:

1. Nemam ništa protiv homoseksualnih osoba ni jednog ni drugog pola;

2. Ne poznajem ni jednu homoseksulanu osobu tj. možda poznajem ali ja ne razgovaram sa ljudima o njihovom (a ni svom) seksualnom opedeljenju i o tome sa kim ”spavaju”;

3. Ne mislim da je homoseksualnost bolest između ostalog i zato što to nije izmišljotina prošlog veka;

4. Ne mislim da su homoseksualci manjinska grupa i da mogu da imaju isti status kao, na primer, Romi, za mene je to potpuno suludo;

5. Ovo pišem potaknuta time da je Džoana Rouling izjavila da je Albus Dambldor gay. Jedno od objašnjenja je da će ovo nadoknaditi nedostatak gay likova u književnosti za decu!

Pa, ubuduće će, kad budete detetu čitali bajke, biti vrlo bitno kog su seksualnog opredeljenja Trnova Ružica, Tri praseta, Mačak u čizmama i ostali. Kad  stignu do Harija Potera da im bude sve jasno.

Pred donošenje najnovijeg Ustava koji imamo ( ne i poslednjeg ) vodila se strahovita polemika da li on treba da sadrži članove kojima će biti regulisano pravo homoseksualcima da se venčavaju i usvajaju decu. Objašnjenje je bilo da naš Ustav treba da bude (uprošćeno) ”evropski i moderan”, budibogsnamaisvianđelisveti, kao da je Ustav haljina.

I tih dana sam za jednim kafanskim stolom, znate kako se najpametnije priče prosipaju za kafanskim stolom čula svoju školsku drugaricu kako izjavljuje da je to, jebote, ”potpuno Ok” posle čega je došlo do podugačkog objašnjenja kako svako ima prava da voli koga hoće  (voljenje NIJE voljna radnja iliti hoću-neću), da se venčava sa kim hoće, da svoju imovinu ostavlja kome hoće ( ovo može da se reguliše i drugim pravnim radnjama a ne samo brakom) i, naravno, svako ima prava na decu!  Malo pojašnjenje – drugarica je po profesiji advokat, napisala jednu knjigu i silnu želju ima da ne bude obična spisateljica pa je ubrzano hodala ka šeširu, belim rukavicama i naravno izjavama tipa ”niko nikoga ne tuca samo ja imam orgazam”.

Pogledala sam je k’o Staljin Tita kad muj je ovaj rekao istorijsko NE. Zbog  toga što u ovoj zemlji sve mora preko reda i naopako. Dakle, treba omogućiti homoseksualcima da mogu da zasnivaju bračne zajednice a napuštenoj deci koja su njima (evenutalno) data na usvajanje da imaju dvojicu očeva ili dve mame. I sve to u ovoj zemlji, kao što rekoh, u kojoj:

1. Vanbračnu decu nazivaju kopiladima a za žene koje su ih rodile govore da su se ”okopilile;

2. Na  razvedene žene tj. raspuštenice ženski deo populacije gleda kao na kurve a muški kao na žene bez kriterijuma;

3. Decu ometenu u razvoju posmatraju kao da su nosioci zaraznih bolesti te su ta ista deca osuđena na getoiziran život;

4. Imati dete ometeno u razvoju je još uvek ”sramota” pa ima mnogo roditelja koji ovu decu kriju zbog druge dece koju imaju;

5. Za osobe sa invaliditetom se smatra da su nesposobni da se sami staraju o najbanalnijim stvarima tipa – izvaditi ličnu kartu ili bilo kakvu potvrdu jer im nije omogućen ulazak u institucije (svaka ima bar tri stepenika) pa za njih ovo moraju da obavljaju drugi;

6. Usvojiti dete je proces bez početka i kraja. Opet pojašnjenje. Fertilna granica je pomerena, kako stvari stoje može se rađati i u 50 godina, što prirodno što uz pomoć hormonskih terapija, što, svakako, daje ženi za pravo da se nada. Ako, ipak, ispadne da ne može da rodi, može da usvoji dete od koga je starija najviše 45 godina. Da usvoji bebu, koju je silno želela, neće moći jer, rekoh, to je proces, pa dokazivanje, pa testovi i ostalo, mislim da poludiš kad ovo uporediš sa gorepomenutim.

Da ne nabrajam više, kad se reše ovakve stvari možda mogu da se reše i pitanja homoseksualnih brakova.

A ono čemu čitav dan ne mogu da se načudim je čemu to toliko propagiranje homoseksualnosti ako već žele da to postane normalno i prihvatljivo? Čemu parade ponosa, to busanje u grudi ”ja sam gay” i ostalo.

Ja sam hetero pa ne pravim parade, ne objašnjavam svoju seksualnu opredeljenost, ne tražim neka specijalna prava u odnosu na tu opredeljenost a ne mislim ni da sam ugrožena. Ne mislim ni da sam normalnija od gay ljudi.

Al’ eto stiže homoseksualnost i u književnost za decu. Da se zna.

Valjda su one stare, dobre, bajke demode. Sad je moderno da se zna ko koga.

Dambldor je fiktivan lik al’ mu je seksualno opredeljenje vrlo konkretno. Da li će on od dečijeg junaka postati gay ikona ne znam.

I da ponovim – boli me uvo ko sa kim, u kojoj pozi, zbod čega, da li to ima medicinsko, ustavno, naučno, hormonsko, seksualno, transseksuano, homoseksualno objašnjenje  ili bilo koje durgo.

Stvarno me boli uvo.

A i želudac. Čitav dan.

Ne mogu ovo da svarim.

45 Responses to “KO ZNA ŠTA JE MISLIO ZLI VUK”

  1. Mahlat, da li bi ti smetalo da ovaj tvoj post citiram na jednom forumu, na temi o homoseksualnosti, naravno – sa navedenim izvorom i autorom?

  2. Džoana je slikovito kroz izjavu pokušala da najavi novi nastavak knjige o Hariju Poteru. Naravno, morala je da sačeka da Hari poraste, postane punoletan…i kroz snove otkrije svoje biseksualne sklonosti koji će polako prerasti u homoseksualne. Da je to uradila ranije bila bi optužena za pedofiliju i slično….sada, sa Harijevom punoletnošću, ona dobija novu knjigu, novih milion i kusur hiljada primeraka…..bem ti autorska prava, trčim da zaštitim ideju.

    A siguran sam da znaš kako Tijana Dapčević peva…..”ovo je zemlja mojih snova”….. i nemoguće je moguće.

  3. Svako ima pravo na svoje opredeljenje.

    A ne znam da li znas da sam ja Lezbejka ?😛

  4. Dev, naravno da ne ali hvala sto si pitala.

    Orfeuse, Dzoana je htela da se uvuce gay publici i sto se mene licno tice ona je $%+%@@$$# zbog ove izjave.

    Zmaju, nemoj da pricas!!!!

    Dambldor se nije opredelio sam, bre, opredelila ga ona.

  5. Problemi homoseksualaca (omalovazavanje, nasilje, zajednice i nasledstva…) u 95% slucajeva mogu da se resavaju kroz normalne zakonske procedure. Tu ih treba podrzati kao i sve ostale grajdane. Preostalih 5% nek’ malko sami rese (kako lakse da ulazi, koji lak za nokte ide uz koje carape…). Postoje mnogo ugrozenije drustvene grupe (oslicno si ih nabrojala) i mnogo veci problemi i voleo bih da se u tom pravcu usmeri sva ta energija i nova kojom se spremaju parade gologuzih fensera. Uzgred njihovo ponasanje na tim paradama i kod propagiranja tog nekog plishanog morala, mi je prilicno skaradno.

  6. Ja sam bila prilicno sokirana kad sam gledala emisiju u kojoj je gostovala predstavnica jedne lezbijske organizacije i predstavnik Roma koji su pricali o manjinskim pravima, ugrozensto i silicno. Uz svu toleranciju zaista ne mogu u isti kos da strpam Rome i homoseksualce, meni je to potpuno razlicito. I kad pomislim koliko su Romi izopsteni iz drustva a sa njima zivimo godinama i godinama na istom prostoru onda sam potpuno porazena. Nasuprot tome mislim da homoseksualci uopste nisu ugrozeni -isto rade, isto izgledaju isto izlaze i mnogo stvari rade isto. E sta im treba da naglas pevaju kog su seksualnog opredeljenja ne znam. Mislim da bi potpuno isto bilo kad bi ja tamo gde radim pocela da trtljam na glas sa kim spavam, koliko puta, itd, itd. Gledali bi me kao da sam pala sa Marsa.
    I kad pomenu, imali su ”Paradu ponosa”- kog ponosa. Da li je normalno da ja idem ulicom i paradiram sa koliko sam muskarca spavala. Mislim, to sve ima veze sa unutrasnjim moralnom. Razumem njihov ponos da zive zivot kakav zele, to je ok ali da manje cute, rade svoja posla i zive kako zele, da ne vrse pritisak na ostale bilo bi im mnogo bolje. Odakle ta potreba da ceo svet zna da su oni drugaciji. Postoji toliko drugacijih ljudi na mnogo nacina, pa sta?! Gle sad, ide Eurosong, ubise se pisui koliko ce homoseksualaca doci u Bg jer homoseksualci to vole. Sta me, bre, briga. Neka dodju, gledaju, obidju Beograd, provedu se, nadju decka ili devojku, sta je sad tu nesto ekstra? Nervira me sva ta halabuka. I naravno, vec su se oglasili prtivnici tako da cemo najverovatnije imati ludake koji ce juriti homoseksualce po beogradskim ulicama i opet pokazati svetu da nas boli uvo za sve, da samo vodimo racunoa ko sa kim. Da poludis!

  7. I ja ih bas ne varim. Sto ti kazes, ne idem okolo sa transparentom “Ja sam hetero”, pa neka se i oni ne nameću.
    U suštini mi ne smetaju, tj. samo kad nisu debilno navalentni u iskazivanju svog opredeljenja.

  8. Ovaj se svet sav izokrenuo… Nazalost, na svom radnom mestu susrecem se sa bukvalno gladnom decom, bosom i golom, al za njih nikoga nije briga – ne spadaju jadnicici ni u jednu kategoriju. A ovi se silno bore za svoja prava. Ko ih pa ugrozava!? Briga me sa kim ce ko da se…
    A kad bih ti rekla da nam je na fakultetu profesorka decje knjizevnosti “Trnovu Ruzicu”tumacila kao gubitak nevinosti, trnje – krv i sl, a “Crvenkapu”kao gresnicu koja skrece s puta, pa nailazi vuk koji je kaznjava… Sta vise reci!? Totalni idiotizam. S obzirom da sam ja studirala pre 10 – tak godina, onda ovo sa Harijem Poterom dodje bajato.

  9. Onda najbolje da deci vise ne citamo bajke, one ocigledno nisu ono sto smo mis mislili da jesu, da krenemo odmah sa necim konkretnim, sta ima da ih zaludjujemo, posle da nas mrze sto smo ih lagali!!!

  10. Da li g.Marko K. moze biti protumacen kao veseljak(gay) kad krene da ganja Turke svojim … topuzom..? Da li su Turkinje, shodno tome, bezbedne? Mozda gresim negde … samo pokusavam da se uklopim u savremene trendove tumacenja narodnog stvaralastva😉

  11. Ko zna sta se krije iza one pesme ”Oranje Marka K.”

    S obzirom da je topuz usao u zargonski jezik kao sinonim za … jel’te ONOOO, ko zna😛

  12. Citam i porednjenje je uzasno….homoseksualci zive u normalnim okolnostima, mislim nisu egzistencijalno ugrozeni…. zakonski ce jednog dana mozda i kod nas to biti regulisano, ali stvarno to preterano isticanje i etiketiranje ja malo morbidno…
    nemam nista protiv njihovog opredeljenja…svakome na volju….

    Nezbrinuta deca, romi koji nikada nisu nista imali a zive tu sa nama kao sto kazes, je VELIKA zalost, ali oni su prljavi i musavi koga briga za njih..

    ovi nalickani i naparfemisani , intelektualci koji to koriste i sebe promovisu…
    odlican tekst, vidis nisam do sada na ovja nacin razmisljala…..razmrdavas mi vijugice…. 😉

  13. Pa Sara, ti zivis tamo gde je to sve vec prevazidjeno, ovde nije a i boli me uveo, ja nemam sta da prevazilazim kao sto rekoh.
    Da ne komentarisem puno samu sebe evo pesme moje prijateljice, pesnikinje>

    SLAMKA

    Ja sam dete koje u zamotuljku
    nehajno spava
    ispred crkve

    Prodjite i ne gledajte me u oči
    Imam dlanove za zabavu
    i snove za lastavice

    Prljave noge
    stari šal kao nezaslužena kazna
    prodjite i ne gledajte u slamku
    nikada ne plačem
    manji od crva
    prosim za moju majku

    Počeće zima
    tužan pozorišni komad
    nemir i tuga
    tanka zavesa na vetru
    kora bez hleba i gorke usne

    Krv u meni kao da moja nije
    kada s visine novčić pljusne.

    (S.B)

    Pa ako ovo može da se uporedi, onda neka. Inace Roma ima u literaturi koliko hoćeš.

  14. КОНСТАНТИН Says:

    Поклонио сам ти стихове неког другог, знаш већ где. Ово ћу прочитати касније.

  15. КОНСТАНТИН Says:

    Овог пута имамо приближно исто мишљење. У ствари, мени делује да се педери и лезбејке боре тим парадама и осталим активизмима да постану јавно прихваћени, рецимо да се љубе по кафићима, држе за руке и слично, то јест да се не крију и да то буде нормално. Сад, што кажеш, у неким земљама то може да буде нормално али не и код нас. Нисам за то да хомосексуалци буду бијени због тога што јесу али нека раде шта раде и нека не звоне на сва звона. Да ли би било нормално, паметно и, на крају, културно да одем на Башчаршију, попнем се на чесму и раздерем ничим изазван: “Ја сам Србин, Православац, хоћу да имам своја људска права да то будем овде као и на сваком месту и да се зна!!!” Сломили би ми пичку из места. Искрено не видим никакав смисао таквог геста. Ја сам то што јесам иовако и онако.

    Што се тиче Цигана (у мом крају они тврде да нису роми него Цигани), много им је већа друга страна медаље у односу на ову коју сте представили. Знате на шта мислим, све то је лако уочљиво. Такође и мени је ван памети сврставати их са хомићима. Цигани су ипак народ. Какав такав, мањински али народ са свим својим одликама, манама и историјским несрећама.

  16. Znas kako, ja se ne ljubim po kaficima niti sam ikad, prosto mi je be veze nekako mi je to uvek bilo bez veze, to su ipak intimni trenuci i uvek mi smeta kad vidim da to neko radi, skoro su se momak i devojka za stolom do mog toliko ljubili da sam postala nervozna, bilo je nemoguce ne videti ih a ja ne podnosim kad moram da gledam u pepeljaru zbog tudjeg bezobrazluka koje god vrste da je.
    Najiskrenije, ja ne mogu da kazem da mi je homoseksualizam normalan jer da jeste ne bi morali da iznalaze nacine da imaju decu, prirodno bi bilo da ih nekako imaju ali eto, imam toleranicje za to, ne smeta mi, kao sto rekosmo svakom svoje i po izboru.

    Sto se Cigana tice, upotrebila sam samo politicki korektan izraz, inace i u mom kraju Cigani kazu da su Cigani. JA ne vidim nista uvredljivo u toj reci dok ne cujem neku mamu kako preti detetu: ”Ako ne budes dobar ukrasce te Cigani!” E onda poludim i drzim bukvicu na sred ulice, mrtva ladna.

    I svaku cigansku pesmu bih radije slusala nego ove novokomponovane. Vise razumem svaku cigansku nego na primer J. Karleusu, nikako da provalim na kom jeziku ona peva. Tako da… ako moram da biram – Cigani brate!

    Inace, oni jesu ovde manjinski narod ali su veliki narod koji ima svoju kulturu, svoje bajke i legende (predivne), svoj jezik, obicaje i moja porodica je pocastvovana time da smo kumovi jednoj ciganskoj porodici i mogu ti reci da nemamo pazljivije kumove.

  17. zihernadla Says:

    Meni je potpuno ok imati drugačije seksualno opredeljenje…takvi ljudi su postojali uvek, i postojaće….ali i da imaju pravo da se po tom pitanju izjasne bez da trpe posledice…npr. reći, da , ja sam gay i to ne menja ništa u odnosu na moje radno mesto, ja radim posao u rajfajzen banci korektno, da, ja prodajem cigle korektno, da, ja imam salon automobila i radim taj posao korektno…šta je nejasno tu?…nemojte me pitati i promatrati kao čudnog, da, ja sam gay, ali ja radim posao isto kao i svi drugi. Parada je možda jedan od načina borbe protiv izopštavanja takvih ljudi iz zajednice “normalnih”….kad smo već kod toga, trpanje kuraca u žensko dupe…šta tražiš tamo? Što se tiče usvajanja dece, ne bih tu izjednačavala, da je potrebno dvoje bilo kojih, ne bi se deca rađala od oca i majke….ali kad pogledam gomilu brakova…možda je za neku decu bolje da imaju dve majke ili dva oca i da to dete ima stbilan život, da ne gleda alkoholisanog roditelja, roditelja nasilnika, batinaša i žrtve….ne znam….evo sad, ne znam….ovo je isključivo moje mišljenje, samo moje, čak i nisam sigurna da li je ispravno…

  18. mozda sam se ja pogresno izrazila….naravno da sam na strani cigana i delim tvoje misljenje….
    i ovde propovedaju homici svaki dan i traze da im zakonski dozvole sklapanje braka i usvajanje dece, ali malo morgen, austrijanci ne popustaju…

  19. Imali smo mi žestoku raspravu na lokalu sa mlađom populacijom, pokušavajući da im objasnimo, da to što je neko homeseksualac, nije drugačiji od ostalih, i da ne treba da bude izopšten iz društva, niti da se smatra bolesnim. Čak smo nalazili i primere kod životinja.
    Međutim, deca jednostavno nemaju razumevanja za njih i napadaju ih gde stignu.

    Ja ne vidim potrebu nečiju uopšte, ovako, da pokušava svetu da pokaže da je drugačiji.
    Nikako ne mogu da se porede sa Romima ili Ciganima, kako vam drago, i gledano iz tog ugla, definitivno bi kritike dobili i od mene. Međutim ako napravimo paralelu (koju ja često pravim kad su oni u pitanju, kao što reče zihernadla, iako nisam baš sasvim sigurna da li sam u pravu), sa političkim partijama, onda to ima više smisla.
    Ponašaju se identično. Jedini je problem što se narod na politiku navikao, a na homoseksualce nije, niti će ikada.

    I sa ostalim da se usaglasim. Ne zanima me ko sa kim i koliko njih voli da vodi ljubav, sve do trenutka dok ne dobijem ponudu u bilo kojoj kombinaciji koja mi ne odgovara. No i tad se zahvalim i produžim dalje, ne pravim dramu …

    Znaš da kuvaš? Kuvaj! Briga mi da li si SPS, LDP, SRS, homoseksualac, bla, bla … ali nećeš mi kuvati, ako si ubica, lopov, prljav, ….

    Razumemo se🙂

  20. Za mene su Romi Romi…a cigani su zvezdini navijači….dok sami sebi nisu nadenuli ime turskih konjanika.
    Inače, briga me ko koga, kako, i u koje mesto, svako ima pravo da odabere svoj put i svoj način života. A da mi smeta to pokazivanje ponosa na gej paradama, smeta. Što im to treba, jer, stvarno ne vidim koja prava su im ugrožena (osim možda što još uvek nije dozvoljeno da sklapaju medjusobne brakove). A nekad, kad im i to bude dozvoljeno, čisto onako me zanima kako se reguliše odnos “mama-tata” verovatno nekim posebnim ugovorom pa se menjaju na mesec dana, ili ko zna.

    Kao dete slušao sam jednu pesmu na nekoj proslavi u nekom Domu Kulture ostalo mi je u sećanju par stihova

    “mi smo ljudi cigani, od malena veseli
    igra, pesma smeh, ciganski je lek”

  21. Svidja mi se paralela sa politickim partijama. Kad partije mitinguju i paradiraju, rade to da povecaju uticaj, ostvare neke ciljeve mimo redovne procedure i privuku nove sledbenike (ne govorim o opstenarodnim mitinzima)…. Drustveno organizovani Veseljaci imaju samo jednu temu: njihova seksualna opredeljenja i peripetije oko toga. …Prvo, ta njihova tema me ne interesuje…ne interesuju me nicija seksualna opredeljenja pa ni njihova. O takvim starima mozemo raspravljati licno a ne mitingaski. Drugo, jednostavno ne zelim da se siri uticaj grupe ljudi cija je glavna opsesija sprovodjenje njihove varijante seksa. Sve druge tome koje oni potezu, apsolutno mogu da se resavaju odvojeno, u okviru institucija koje funkcionisu za sve gradjane: diskriminacija, nasilje, nasledno pravo… ali ne, oni zele da pricaju o diskriminaciji veseljaka, pravima veseljaka, nasilje prema veseljacima… Neka pricaju medju sobom o cemu ‘oce a u javnosti treba da se ponasaju kao i ostali…sto rece mahlat, necu da gledam u pikslu.. ili izlog, dok se gologuzi drpaju ulicama, kako bi ih shvatili..

  22. Ovako – stoji problem da su homoseksualci neshvaceni, da i sami imaju problema sa prihvacanjem i ostalo ali jednostavno oni nisu neki poseban narod pa samim tim i manjinska grupa, nisu politicka partija, oni su samo ljudi koji su drugacije seksualno opredeljeni. Ovom opste neprihvacenom stavu o homoseksualcima je ipak doprilnelo to sto se homoseksualizam, ipak, jako, jako, dugo smatrao bolescu. Onda je svetka zdravstvena organizaqcija to skinula sa liste bolesti i zvanicno to vise nije bolest. E, sad, treba u to ubediti i sve ostale.
    Meni stvarno ne bi smetalo da radim ili se druzim sa gay osobom sve dok mene to ne ugorzava ali isti odnos imam i prema ostalima.
    Ne svidja i se to oko sklapanja brakova ali ko mene pita.
    I na kraju, kad se dvoje razvode, posle visegodinsjeg mucenja, citav tim psihologa i soijalnih radnika se sjati da ih ”miri” i ubedjuje da jos jednom razisle, zbog dece, da deca trebaju da imaju i mamu i tatu. Zar to nije kontradiktorno ako neko dete sutra moze da ima dve mame ili dvojicu tata. Tu nema podel auloga. Davno sam procitala intervju sa jednom lezbejkom, novinar je pitao ko je u seksualnom donosu zensko a ko musko, rekla je: Niko, ove smo zene, da zelim da budem sa muskarcem bila bih sa muskarcem, ne trazim zenu koja ce ga glumiti. To je to.
    Ja samo mogu da zakljucim da je mozak homoseksualaca na mnogo razvijenijem stupnju od mog kad mogu da se usude da u takvoj vezi imaju dete i objasne mu funkcionisanje tog braka i svoje uloge.

    I postoji jedna stvar koja mi smeta, samo jedna – ta njihova potreba da imaju ikonu ali mora da je stvar u toj gay kulturi, dakle ikona JK, ikona Serifoviocka… cemu sluze te ikone, mislim bas ne razumem.

  23. Pa da im pevaju!🙂 Idoli i ikone su potreba nezrelih licnosti. Oni su populacija u trazenju nekog identiteta, sa neizvesnim ishodom te potrage. Nadam se da nemaju bas svi Veseljaci ikone. To bi znacilo da su sarzreli i vratili se na nivo normalne percepcije pojava oko sebe. Slusas pevaljku (ili shtipkash) a ne razmisljas gde se ona… hm, jel….

  24. Sara, nisam te pogresno shvatil, pesmu sam postavila onako, mi nemamo zakon koji ce decu skloniti sa ulice, skloniti od prosnje i zloupotrebe, ide se a onim – neka, to su Cigani. Jednostavno, ova drzava ima toliko problema, socijalnih i svakakvih i treba ih resavati redom, nista vise. Kao Ciganin se rodis, homoseksualac postanes, mislim bar da je tako.
    Ako je tacno da se u adolescentskom periodu svi seksualno trazimo neko je sebe tako pronasao ali Romi nisu lutali od belih do crnih pa na kraju shvatili – e taj sam!
    Homoseksualci su neprihvaceni, Romi su anatemisani kao niza vrsta, pa evo, cuh kako ce graonacelnik Topole da opase zidom neko naselje u kome zive Romi. Sta je to, pravljenje geta????? Ako mu to dozvole onda nema svrhe da se bilo ko bori za neka prava.

  25. Drnch mene generalno iritira to sa ikonama. Zamisli – ikona stila, ikona narodne muzike, vredjaju, bre, ikone, stvarno strasno. Zamisli da mi ikona bude Indira Radic i da mi peva ”Moj zivote da l’ si ziv…” Pa odma’ bi se ubila.
    Sta treba, da joj ljubim skute???

    Pojavilo se, bre, par budala i potpuno promenilo merila. Kako su to uspeli nikako mi nije jasno!

    Kupovala ja cerki sat, ona izrazila zelju da bude beo i u radnji, jel’te na glasu i cenama mi prodavacica da jedan, izgleda kao sat za ronjenje, cirkona kol’ko oces, cudo jedno od sata. Ja kazem – ma ‘ajte, dajte mi nesto normalno. Ona me pogleda ko da sam pala s Marsa i kaze:
    Ali, isti ovakav ima Jelena Karleusa, ovo vam je hit! I ja, jadna, izadjem napolje.

  26. Moram opet da se ukljucim. Citam razne stvari na blogovima i vidim puno ljudi razmislja kao ja. Volim da citam ovo sto ti pises jer mi je blisko i pronalazim se u mnogo, mnogo stvari. E onda se zapitam – kako to tako puno ljudi misli pametno, a stalno nam neke idiotizme serviraju, kako to isplivase sve sami kreteni i sad nam isti ti kroje zivote? Nikako mi nije jasno sto se svi normalni povukose.

  27. Baba, zbog vaspitanja – Pametniji popusta!”

  28. zihernadla Says:

    Opet ću…malo je ta priča naduvana, ali od strane heteroseksualno opredeljenih…čovek, kakav god da je, koje god boje kože, nacionalnosti, pa i seksualnog opredeljenja ima pravo da živi i radi…navodim primer koji znam: dečko vrlo(po meni) feminiziranog ponašanja je završio farmaciju u zaposlio se kod privatnika u apoteci. Posle dva meseca je dobio otkaz uz reči: ne sprovodi mi tu svoje pederluke, pa tako na još tri mesta…zašto?😯 sada je taj dečko, čovek u Australiji…i živi normalno inormalno radi…zašto se kod nas priča o toleranciji takvih ljudi, kao, nije nas briga šta on radi u privatnom životu, to je njegovo pravo, to je njegova stvar, meni ne smeta… a vrlo se loše ponašamo i ne biramo reči kada se susretnemo sa njima face to face? i zato pored svih tribina, akcija, pokušaja, takvi ljudi izlaze na ulice i pokazuju da su potpuno normalni, obrazovani i korisni ovom društvu, doduše malo prenaglašeno, ali sa namerom da pokažu da postoje i da imaju pravo i na zaposlenje i na zaradu i na život bez zavirivanja u njihove spavaće sobe. Lično, pokušavam da te ljude promatram kao sastavni deo ovog društva…i decu učim da ne karakteriziraju druge pre nego ga dobro ne upoznaju…kakav god da je…prvo gledaj da li je dobar čovek. Ostalo ne sme da te zanima ukoliko ti on sam o tome ne priča.

  29. zihernadla Says:

    mislim, dosta nas je ovde roditelja….kako bi se poneli da su naša deca u pitanju?

  30. Meni to stvarno ne bi smetalo i ne znam zasto bi ako covek radi svoj posao kako treba a usput mislim da je predrasuda da su homoseksualci isfeminizirani inace bismo ih sve prepoznavali na ulici. Ja poznajem muskarca koji je toliko feminiziran da ne mozes da zamislis (mamin los uticaj) a nije homoseksualac. Homoseksualci ne zele da budu zene, jednostavno vole muskarce, ti isfeminizirani su neka druga vrsta.

  31. Kako bih se ponela? Pojma nemam, morala bih da razumem i da prihvatim i to je sve. Sta bih drugo mogla da radim? To najverovatnije ne bi bilo ispunjenje mojih snova i ne kazem da bi mi bilo sve jedno ali ne bih nicim rizikovala da ”izgubim” svoje dete.

  32. zihernadla Says:

    to je to… :9 …razumeti i prihvatiti🙂

  33. Hihihahahh… pa kad se uvedu nove kategorije Umesto snajke sin dovede snajca a cerka zetku umesto zeta !🙂 Jel’ je pravilno zetka il’ zetica?🙂 (ne umem da se smejem, pa se samo smijuljim a najradije bi onog zelenog sto oce da pukne!)

  34. Imam ja tog zelenog pa cu da zamislim🙂

  35. U,ja sam mislila da ce ovde biti zesca polemika,ali izgleda da su svi tolerantni. Jednom sam vec rekla na ovu temu-ja recimo volim da me neko siba u krevetu. I hajde sad da izadjem na ulicu i mitingujem za svoja prava i slobodu da moj partner moze da me,tu i tamo,sibne na ulici,u kaficu,a da me vi ne gledate cudno zbog toga? To su moja prava,zar ne?

  36. Homoseksualci zele da prestanu da budi frikovi za ostatak nazovi normalne populacije, mada za moj ukus preteruju u trazenju potvrde da je to sto rade u stvari prirodno, i hetero populacija koja ih posmatra kao bolesne i ljude nize vrste, smatra da treba da se kriju po rupama i foliraju jer po njihovim standardima odnos dvoje istog pola nije prirodan. Znaci decaci imaju pisu a devojcice imaju futrolice za pisu. Zgranuo me je potez gospoje Rolling da milog nam carobnjaka zarad profita presaltuje u gay-a, ne razmisljajuci pritom o citalackoj publici, koju prvenstveno cine deca. Pa sta zna dete sta je gay. Pritom je lova, lova. Skaradno. Uzasnula me je takodje i prica o muskarcu koji ceka dete. Mislim muskarac. Zena koja je promenila pol ali zadrzala zenske reproduktivne organe. Zena sa kojom taj ne znam vise ni kako da ga definisem, recimo muskarac zivi, nije mogla da ostane u drugom stanju pa se on-ona, potrudio da ispuni zajednicku zelju da imaju dete. Oplodjen je vestacki, prestao da pije muske hormone i eto nama trudnice. Na fotografiji to izgleda tako skaradno, dlakavi muskarac sa trudnickim stomakom. Kako ce sutra objasniti detetu ko ga je rodio. Tata ili mama? Malo je bolesno mora se priznati. Bolesno mi je i to sto se ljudi zarad profesije upustaju u gay relacije, pritom mislim na poslove gde dominiraju: Film, pojedine grane umetnosti, manekenstvo. Das dupe na dobos zarad uloge. E ta vrsta gey dominacije koja je sve intentenzivnija me uzasava. Zapletoh se toliko da ne znam ni sta sam htela da kazem. U stvari da sve treba da ima svoju meru i da od preterivanja nema koristi. A razlika ce uvek biti.

  37. @Magi, podrzavam tvoju pravednu borbu!🙂 @Buba: sta reci za taj jadni i konfuzni – a nepovratno trudni um… i sta je to jadno dete skrivilo da raste s nekim ko nije u stanju cak ni prema sopstvenom polu da se da odredi? Sa kakvim standardima krece u zivot? Nametanje deci mentalne anarhije zarad zadovoljenja licnih seksualnih frustracija.

  38. A sto se tice Potera.. g-dja Dzoana nam daje nepotreban visak informacija… To je, otprilike, kao kad bi neko napravio studiju o tome dal’ je Bas Celik bio impotentan… ili o elementima incesta u odnosu Ivice i Marice… Iza toga verovatno opet stoje neke pare…

  39. Magi tebe bi odmah proglasili bolesnom, tako to ide, nisi lobirana.

    Buba, i mene je to frapiralo a jos vise vest d britanski naucnici rade na pravljenju sperme od kostane srzi zena koja ce im pomoci u lecenju impotencije. Vec postoji druga struja koja se plasi da ce lezbejke ovo iskoristiti tako da po ovome muskarci vrlo brzo nece biti potrebni.

    Drnch, to je bila sustina mog pisanja ali moralo je da se potklci i ovo. Ja bih je iskljucila, ali stvarno.

  40. Moram opet da prokomentarisem. Nemam ja nista protiv homoseksualaca profesionalno i svakako drugacije, ali imam protiv usvajanja dece i iskazivanja ljubavi po ulici i kaficima. Cak i da moje dete jednog dana, ne daj boze, ispolji takve afinitete, volela bih ga isto kao i sada, ali bih i dalje mislila isto. Uostalom, ni mi koji nismo homoseksualci ne vodimo ljubav po ulici i ne pravimo scene, jer je intima intima i nije potrebno da je sa javnoscu delimo. A ko sto neko rece, da je priroda htela drugacije, dete ne bi imalo mamu i tatu.

  41. electrasdreams Says:

    Nemam ja nista protiv homoseksualnih stvorenje /za mene samo stvorenja, sa svim svojim pravima na opredeljenje/, ali ih ne podnosim. O usvajanju dece od strane takvih, nemojte da me pitate jer popenim iz momenta. Da li znate koje su muke dobiti starateljstvo /ne usvojenje/ nad romskim detetom koje nema nikoga??? Nemate pojma, i bolje je sto je tako. To je ravno ludilu i ko tako nesto pomisli neka se odmah ubije, bezbolnije je, nego da tako sta pokusa. To sto je neko razveden je dodatni problem iako ima sve uslove da tom detetu pruzi starateljstvo, ali zato ce biti normalno da homoseksualci usvajaju decu. Jebem te Evropo, i u dupe ako treba.

  42. 😀

  43. Bravo electra!🙂

  44. shaputalica Says:

    Prvo, Dambldor nije peder! Ne dam!👿
    Drugo, nem’ šta da dodam tvome tekstu. Sa sve heteroparadom.
    Treće: drnč, evo ovaj::mrgreen:
    Četvrto: elektra, ti si luda!😆 😆

  45. shaputalica Says:

    I lepo sam vam pričala da su bajke horori, men’ niko ne veruje…

Leave a Reply

