www.jeb’ovasvozkojivasdon’o.com

Ovakav sajt ću da otvorim.

Nit’ mogu nit’ hoću da budem politički korektna. Više.

Nit’ sam konj za jahanje. I da jesam, ne može, bre, svako da me uzjaše.

Pogrbih se noseći kretene na svojoj grbači, stidim se a ništa nisam uradila, gubim se a nisam loša s orijentacijom ni u vremenu ni u prostoru a ni po blogovima.

Smučila mi se sloboda veroispovesti, ispovedanja, političkog opredeljenja, kazivanja, mlaćenja prazne slame, sloboda govora, sloboda jedenja govana, sloboda da se meni osporava sloboda. Sloboda da se ne zna kol’ko je dosta.

Ako je Srbin doktor je – odma’ postavlja dijagnozu ko je lud, ko je bogomdan, ko proklet, ko donešen a ko nedonešen. Ko vraća a ko plaća, ko će direkt u raj a ko će goreti u paklu – svako ko ne misli patentirano plitkosrpski. Većini je potrebno samo ’leba i igara. Mozak je na leru. Oho-ho otkad.

Ako se dočepao nekog bloga i postao bloger odma’ je dr.mr.sci. – postavlja dijagnozu bez konzilijuma onako odokativno.

Ma jeb’o ih voz koji ih je don’o. Sve.

Za svaku pesmu koju su mi pokvarili.

Za svaku misao koju su mi pokvarili.

Za to što su mene pokvarili.

Za sve minute i sate koje sam provela dignutih obrva – čudeći se.

I taj pos’o još nisam završila.

33 Responses to “www.jeb’ovasvozkojivasdon’o.com”

  1. back to the world…
    back to reality…

  2. shaputalica Says:

    uffffffff……..zašto uvek kurcu sviram?
    Teško pitanje.
    Naviklo to da ispravla krivu drinu….

  3. Sve je moj svet i ovo je samo delimicno posveceno virtuelnom svetu. Kad citam novine ili gledam TV, kad vidim da na svakih 500 metara nice crkva ko da svako hoce da ima svog licnog boga da ispravlja njegove gluposti, kad vidim da u Srbiji sve vise nicu betonske ograde oko kuca pa ne kapiram je l’ to njegova zena ne sme da vidi nas il’ mi nju, kad cujem govor za koji ne mogu da ukapiram s koje je planine donet, kad nemam sa kim da popricam ni o cemu sem o receptima i zimnici (hit oktobra), kad sam bombardovana caricama, kraljicama i ikonama svih vrsta, kad vidim kako u crkvi klece cela priljubljenog za pod a dupeta dignutog ka nebu, kad vidim da su Romi vazni samo pred izbore i nikad vise, kad mi kazu da cutim jer ne mogu nista da promenim… mogu jos, do prekostura… koji je to moj svet?

    Sto se ovog sveta tice to je ipak nacin da nesto kazem, sta god, a da me niko ne prekida. I to smatram prednoscu.
    Na moje napisano neko posle moze da doda, da dogradi, da me natera da mislim, mozda i da promenim isljenje ali me niko ne prekida da bi rekao ono sto on misli jer je vecini tudje misljenje nevazno.

    U realnom svetu me vecina konzumira kao slusaoca. To ovde kompenzujem.

  4. Saptava, pa sviram. Sta cu…

    Jes da mi kazu – ma boli te briga, pusti reke neka teku, da ih ispravis ne mozes, pisah o tome, al’ jos ne znam gde mi je briga. A reke umeju da plave. A meni to smeta.

    I, u sustini, pustila bih ja njih al’ nece oni mene. Gde god krenem natrcim na nesto u obliku nekoga.

  5. Na sve to imam samo:

    AMIN!

  6. Пис брадр! 😀

  7. Jel’ dosta ako kazem slazem se!!!! 😯
    i izbecicu se da budem jasnija…..
    sve to moja Mahlat kako kaze Bora u p.m….ekspresno!!!!!!!

  8. Punky, ima li i neko crveno maramce da krenem il’ da se pravim luda😛

    Sarah, more znas sta, mi smo narod koji nije uspeo nista da usisa u sebe al- zato volimo da se primamo na tudje, cudo jedno! Narocito ako je glupo.

  9. zihernadla Says:

    spusti obrve…dobićeš bore. mada, i ja se često čudim, ko da zaboravljam gde živim….pa se izbečim, pa još i pitam. svašta….pa još i dobijem kretenski odgovor pa se opet čudim…i tako stalno. posle zaspim. sutra opet…

  10. shaputalica Says:

    jebi ga, neki plivamo uzvodno majku mu…

  11. Zih, sutra opet, pa opet, pa dokle?

    Saputalice, da znam da cu posel svih virova i brzaka da se mrestim tamo negde pa da mi ne bude zao😛

  12. E jebi ga, svi smo u istim govnima i stalno se pitam kako dodjosmo dotle… Ima dana kad toliko poludim da se samo sklonim, jer mi se cini da bi ih sve podavila. Pa opet se nekako nadam da ce jednom i to da se promeni i da ce kreteni da se sklone negde u pm.

  13. Ja se uopšte više ne nadam da će ovde na ovim našim prostorima, ikada biti bolje. Ma bolje da ćutim, jer ako počnem iznerviram se i ne mogu da stanem. Nek` se teraju u …

  14. Sta da kazem?
    U govnima plivanjeeee, pravo je uzivanjeeee😉
    Bolje da ovako sviram nego da se nervoziram, treba da spavam.
    Ili je jos bolje da pevam-Ja nisam odavleeeeeeee, tako se najcesce i osecam, i slatka moja mahlat, kapiram te i razumem of skroz, ali sta ti imas od toga, jbg.

  15. Sanja, nismo mi u istim govnima. Mi smo u NJIHOVIM govnima. Stalno ponavljam da je ona ”pametniji popusta” dovela do toga da ONI vladaju ovim svetom, svim sferama. Toliko o tome sta dobijemo kad se sklonimo.

    Carobna, ni ja ne verujem da ce biti bolje, duboko je to pustilo korenje. A da se ne nerviram ne mogu.

    Zelena, nemam nista od toga a imam sve sto ne zelim da imam. Skroz nelogicno i neprihvatljivo.

  16. Zadnju dubokoumnu izjavu koju sam dao je: 15 godina lupam u serpu da bi opet jeo govna iz iste….
    E sad, moze to svako propumaciti na svoj nacin, a najispravniji je ako se vrati na tvoj post, malo gore iznad…
    Ponekad mi se cini da sam se umorio od stalnog plivanja uzvodno i da je vreme da se prepustim toku, te da je najbolje da se udavim, a onda me inat ( turski li je, srpski li je, kakav li je?) tera da plivam i da jos podelim po koji samar ovima sto me rukom po glavi pritiskaju ka dnu…
    Nemam pojma, ali , koristim blog kao izduvni ventil na neki svoj ludi nacin, te sakupim dovoljno snage za naredni dan koji me prosto i jednostavno samelje….
    Treba uspeti : ostati normalan, a da pri tome ni sam ne znam sta pod tim podrazumevam. Odavno sam izgubio kriterijume za normalu …
    Ko zna ?????

  17. Deda, ni ja bas nisam sigurna sta je normalno i gde je granica…
    Samo to uopste ne znaci da treba bespogovorno prihvatiti tudje normalno, sve ono dovuceno, opsteprihvaceno, nema veze, cuti i trpi, ma sta te briga, ne mozes nista.

    Pogled mi je pokvaren. Kroz prozor ne smem da pogledam! Nos drzim zatvoren, gde god okrenem glavu smrdi da se ugusis. Smrdi bre!

    I ako su u nasim serpama govna, sta li je u njihovim bogtemazo!???

    Bice da oni drugi kao nojevi gutaju svasta pa im svejedno.

  18. Zivotna energija se prepoznaje po tome koliko stojicki neko moze da podnese razne bljuvotine bez da izgubi duh i padne u ocaj. Kako pliva, bez obzira na surovu… ili glupu… ili zlonamernu… ili…. okolinu…To je najcesce odlika mladosti (stariji se tese: blazenio neiskustvo).

    Nije moguce doneti… odluku!… da nesto trpis ili ne trpis… ili da ces odsad sve drugacije… Ako preseces pre vremena ti si taj koji gubi korak. Fora je da odes dalje, bez buke… seku uglavnom oni koji ne mogu da drze tempo odlaska dalje.. Budalastine i prljavstine treba uklanjati onda kad si u prilici…. a priliku vrebati stalno… U medjuvremenu naci svoj nacin kako da ne tones…

    Ajmo Mahlat novu seriju… dosta je ovog ozlojedjenja (kakva rec! a?🙂 )… bolje ti stoji ono o seksu…. mada nisam sve smeo da citam…😉

  19. Pa sto da pisem o seksu ako ne smes da citas? A?

    Sta li bi radio da sam te terala da radis😉

  20. Kad me teraju da radim… onda citam!😆

  21. Pa citaj😀

  22. Ko rek`o sex?😉

  23. Kad sam otvorila blog, oba, rekli mi “I Seka Aleksić je na netu, pa ti sad vidi gde si”.
    Ostah bez komentara. Bem li ga gde sam i šta oću.
    Ali, kad objavih par postova vezanih za naš grad, i kad pročitaše oni kojima je bilo namenjeno, rekoše mi da ima efekta, i da nastavim, i da nije na netu sve đubre, i da blog ima uticaja na real.
    Opština Bor by RainDog je napravila čudo u poslednjih mesec dana. I skenjaće goveda garant.

    A da, većina koja ne zna šta će od zavisti i od besa, jer im neki tamo “što sede za kompjuterima i jedu govna” kvare planove u mažnjavanju para i ruše lepo upakovane lagarije, izmislila fazon

    Razgovaraju dva prijatelja:
    – Je l’ ti znaš da sam ja napravio sajt?
    – Ne pričaj?!
    – Jesam, majke mi!
    – Pa koja je adresa?
    – Ve, Ve, Ve, tačka, jebem ti ženu, tačka, ko, tačka ja!

    I kakvo odustajanje, treba pričati do poslednjeg daha!

  24. Pa jes, u pravu si, u njihovim govnima, sjebalo nas kucno vaspitanje, da se ne spustamo na taj nivo, a oni nemaju problema sa nivoima, pa eto… 😦

  25. electrasdreams Says:

    Kazu, Bog svakome da onoliko koliko moze da podnese. E da ga jebem. Mnogo mogu ali posustajem, bre! Godinama cekam da im se smuci, ali, jok. Meni se smucilo odavno. Njima nece nikada izgleda. Bar ovde imam neke od vas, pa mi je lakse.

  26. Nekako kao Elektra: ovde imam neke od vas, pa mi je lakse…

    Odo da citam o seksu, mozda ima nesto sto ne znam ( optimalna duzina) …?!😀😛

  27. Suske, na ovo sto ti pricas stvarno covek da ostane bez komentara. Sto se Bora tice, ja naslucujem ponesto i svaka vam cast. Do poseldnjeg daha!

    Elektra, kako, bre, da im se smuci? Sta da im se smuci? Pa je l’ ti znas da oni sve nas [posmatraju k’o budale. Nit’ im je jasno sta pricamo, nit’ razumeju sta hocemo.

    Deda, hvala i vama na vama.

    Ono, nemam pojma. KAko mogu da znam koja je optimalna. Znam koja bi valjalo😛

  28. Kad ces da iseces nokte da ne gresis toliko?😆

  29. … a kad cujem komenatr, sta vi tamo trabunjate po netu….ccccc…
    dodje mi da ih podavim zaostale i glupe i zarobljene u svojim malim mozgovima…. i sta sve jos bi da ima rdim al nije za javnost… :mrgreen:
    Ovaj tvoj Nindza me isprepado na smrt, citam bre dva dana ne znam kako se zovem…. a za diplomu sta da kazem, ispod dve ne dolazi nista u obzir…hihiihhi

  30. …odo i ja da secem nokti’…. 😦

  31. a ne samo da cu da secem noktI , nego cu i glavu da mi odsrafim….
    ccccc….i kometar sam napisala na pogresan post…..
    jbm. nenormalnu….

Leave a Reply

