Politika je kurva…

… a kad je ona kurva mogu da budem i ja.

Obećala sam samoj sebi da se nikada neću baviti politikom. Na žalost ne baviti se politikom je u ovoj zemlji nemoguće a naročito je nemoguće ne baviti se njenim makroima tj. svim onim… onim ljudima koji dodjoše ko zna odakle i koji uglavnom pričaju neki jezik koji normalan čovek ne može da razume.

Pokušala sam da budem imuna al’ ne ide, valjda treba da se rodiš sa imunitetom što automatski podrazumeva da nemaš mozga.

Političkog prevodioca nemam uzdam se samo u svoje znanje. Jes’ da sam plavuša al’ u ponešto se razumem. Naročito se razumem kad je jebanje u pitanju. Jes’ da se ovde radi o mentalnom jebanju al’ jebanje je jebanje, nema tu mnogo filozofije.

Dakle,

’’Država pokazuje veliki stepen zabrinutosti za svoje gradjane!’’

Da l’ ste čuli veću glupost i veću laž! Šta im je to država i kako joj se vidi na licu da je zabrinuta? Da nije od sekiracije prestala da jede, da joj čir nije proradio, da nije dobila podočnjake pa još treba da je tetošim???

Gde je ta država da joj kažem – ma daj, zašta se sekiraš, sekirala se ne sekirala dodje ti na isto, jebeš sekiraciju, popij nešto.

Predsednik veruje da Srbija ’’može da prevazidje posledice velike ekonomske krize, trenutne krize!’’

More, poserem ti se na izjavu!

Koje, bre, trenutne krize? Ovde, bre, kriza traje već dvadeset godina!

Posle se, jadna, setim da mu izjava i nije glupa. Za glup narod. Onaj narod što će da nosi govno na glavi ako im neko kaže da je to šešir i da od toga neće biti gore. Jer, ovom narodu šta god da podmetneš oni samo brinu da ne bude gore.

’’Da li nam se crno piše zavisi samo od nas!’’ – rek’o predsednik.

Crno nam se ne piše, crno nam je odavno. Napisano i sad nema trika da ga obrišeš!

Ne zavisi od nas nego zavisi od njih.

Narod i vlast su u ovoj zemlji uvek bile dve nedodirljive kategorije društva.

Oni žive – mi životarimo.

Oni pričaju – mi slušamo.

Oni lažu – mi verujemo.

Oni se zadužuju – mi razdužujemo.

Oni gube – mi gubitnici.

Njima guzica u fotelji – mi guzicom o ledinu.

Oni decu u inostranstvo – mi decu na ulice i u proteste.

I kako može crnje od ovoga?

E, zato sam ja rešila da osnujem stranku. Pojma nemam kako se to radi al’ to je jedini način da udjem u skupštinu. A to je jedino mesto gde mogu da kažem:

Poštovana predsednice, gospodo i gospodje poslanici, dosta ste, bre, jeli govna! Aman! Dosta ste se ponašali kao da je ova zemlja matora prvorotka koja nikako da se porodi. Kad porodjaj ide teško odma’ ide carski rez! Šta god da je svih ovih godina odavde izlazilo izlazilo je sa manom. Nesposobno za život!

Šta bih sve rekla ne mogu da pišem jer bi ispao roman al’ imam šta da kažem.

Prethodno ću potpisati da možete da me kamenujete ako slučajno kad udjem u skupštinu počnem moralno i pameću da mutiram pa zaboravim što sam došla.

Ako mislite da se zajebavam ne zajebavam se uopšte. Mrtva sam ozbiljna.

O imenu stranke još razmišljam:

NNNU – Nikad Nisam Ništa Ukrao

SSB – Stranka Slobodnih Blogera… tako nešto.

Promocije, vrbovanje, učlanjivanje i sve što ide uz to da bi mogla da registrujem stranku će se vršiti isključivo na netu pošto za bilborde nemam para. A i ako nekad budem imala ‘oću da se slikam gola k’o sve ostale žene a ne k’o nadrndana Srpkinja.

U slučaju da je i vama dosta toga da u ovoj zabrinutoj državi ima 2,5 lopova po glavi stanovnika, izvolite, pridružite mi se i podržite me.

‘Oću, bre, da crknem!

Jer, kako je krenula ova ‘’trenutna kriza’’ meni ne gine da postanem kurva, tj. prostitutka. Na kraju ću morati da izadjem na autoput.

A neću!

‘Oću da se bavim prostitucijom tamo gde i svi ostali.

‘Oću da pokažem da ima i poštenih kurvi!

Samo to.

63 Responses to “Politika je kurva…”

  1. Moj glas imas. I punu podrsku. Bez zezanja. Vreme je.🙂

  2. I moj! 😛 Nema potrebe da se rasplinjujem, svima nam je sve jasno…

  3. I ne samo glas i podrsku, ‘ocu da se momentalno uclanim i zapnem iz sve snage.

  4. ja mislim da bi ti sekretar morao biti musko pa se eto javljam :))))))))))))

  5. Ja se, bre, ljudi uopste ne zezam, majke mi.

  6. Ni ja se ne zezam, i ja cu se slikam go, pa nek ide zivot. Ne mora da uspemo u tvojoj nameri, bitno da pokazemo dupeta, kad nas vec guze ofline evryday…

  7. Slusaj Deda, prvo da osnujemo stranku i udjemo u skupstinu. Posle mozemo da se svlacimo goli dokle ‘ocemo, nit ce neko smeti da nam kaze da smo ludi, nit da komentarise kakvi smo, svi ce da se smeskaju i da misle da je to neka nova moda.

  8. Kakvo zezanje, zeno, smrtno sam ozbiljna. Stuknucu iz mozga vise od svega!

  9. Dakle, ja ovde skupljam potpise, nemam pojma koliko ono bese treba da bi se registrovala stranka, ma ne znam nista al’ snaci cu se u hodu.

    Isto k’o i svi oni, nego ja cu se snaci, a oni nece nikada sem u konstantnom lopovluku svega i svacega.

    Ljudi, kad jutros cuh da direktor Srbijagasa ima 12 000 eura platu, 3000 kao direktor a 9 000 kao predsednik upravnog odbora umalo ne umreh. Pa majku ti tvoju, sta radis za te pare, a ovamo narod kao iz dva puta da placa gas.

    Ma, crkli dabogda.

    Usput, nista mi nije na gas al’ ne mogu bre vise. Sram ih bilo!

    Pa od cega da mu placa narod gas, jebo ga gas i njega i sve njih!

  10. I ovi mi se sa b92 popese na vrh glave, upravo gledah najnovije ono sta misli narod koji ne misli a tema je:

    Koliko gradjana misli da Srbiji nisu potrebni javni toaleti!!!!

    Samo da se ubijes.

    Sere gde ko hoce i bukvalno i figurativno! U sred centra ima da vidis govno uz izlog, kad se useru tu nikad mi nece biti jasno.

    To je inace najveci problem ove zemlje, gde srati!

    Odo’ da bacim televizor!

    A patrijarh Pavle potpisao ostavku. Jedva. Godinu dana ga drze u sterilnim uslovima, namucise ga odrzavajuci ga u zivotu i on sad potpiso!

    Pamecu cu da pomerim. JOs objavljuju da on ”umoljava” tamo nekog da ga razresi duznosti!!

    Jebote, oni jedva cekaju, samo sto se ne kolju a on ih umoljava.

    Umrecu majke mi!

  11. OK
    Imas moj potpis ( u linku, za svaki slucaj😀 ) …..

  12. Pa rekoh ja da hocu s tobom.

  13. Dobra ti ideja, evo i ja ću da potpišem i uđem u stranku, a ako osvojimo glasove i pređemo cenzus, mene postavi u neku pozadinsku službu, logističku, recimo na upisu članova, umem da skroziram lopine u momentu, i ove prebege umem da ne primim, da nas ne zagade, nem’ da mi daš da uđem u skupštinu da kažem dame i gospodo…, jer nećete moći da me skinete s govornice, šta sve imam da lajem.

    P.S. Uh, nisam rekla ni dobro veče, a prvi put u kući! I još, oduvek sam tvrdila da su prave kurve poštenije od svih ovih političara. Moraćemo dobro da se pripremimo za taj šljam i lažove. 12000 evra, ubajatio se dabog…uh neću da ličim na…Naivna sam ja Mahlat, treba mi kurs pod hitno, već počela da ogovaram, a možda će nam trebati za koalicionog partnera. 😆

  14. Deda, primljeno k znanju,

    Elektra, fala ti sestro😀

    Makarone, prihvaceno, tebe cemo sa tim rentgenskim pogledom na upis😀

    Dobro vece i tebi, osecaj se k’o kod kuce i ogovaraj slobodno. Bar njih😛

  15. ….Evo podrske i iz dijaspore!!!!!!
    😀

  16. …i jos a cu sve da vam prevodim na nemacki…. ako me primate u SSBili u NNNU….. 🙂

  17. Moj potpis imas,kao i podrsku.

  18. Svidja mi se ovaj drugi predlog imena. Obavezno javni kad bude konstitutivna sednica. I kad ces da razmisljas o kadrovskim resenjima?

  19. Da ne pobrkaju sa SBB?😉
    Digla dva prsta, vidis?

  20. Sarah, hvala ti do neba, mada d’izvines i cast izuzecima tj tebi, kakva nam je dijaspora u nju se malo uzdam

    Zmaju, nisam ni sumnjala😀

    Walter, vi slobodno predlozite ime a sto se kadrovskih i ostalih resenja tice, ko sto rekoh ja ti pojma nemam al’ naucicu uz vasu pomoc

    Zelena, da nisam videla tvoja dva prsta udavila bi te😛

  21. Bez nervoze…Tu sam i ja!😉

  22. Preko vode do slobode!😛

  23. Ja se uclanjujem na slepo, mada nikada nisam bila clan ni jedne stranke. Sto se medijske podrske tice, imas od mene dzaba spot izmontiran do jaja, plakat obradjen u photoshopu da te ni rodjena majka ne poznade, ako ce se kurvamo da bude na nivoju.

  24. Prevrojah, 11 glasova, malo majku mu… sirite dalje ovo!

    Punky, ja sam nervozna bio ti tu il’ ne bio al’ ako delujes kao sedativ primakni se malo😀

    Zelena, preko poljance pa u kafance na sastanak😉

    Bubo, i ja nikad nisam bila clan neke stranke, samo sam podrzavala iz pozadine.
    Fala ti za ponudu, da me fotosopiras da svi popadaju na guzice, al’ obave yno da mi docrtas neku mocugu!

  25. Jebote, ovo nije normalno, ali cim Zelena progviri ja pocnem da pisem neko nakaradni jezik😀

  26. Preskačem bare i prelećem puteve…al` džabe kad nisam sedativ…

  27. I ja, i ja obavezno u Stranku, kako god da se zove. Ja cu, kao ona radikalka – kurva debela, da bacam kletve i da psujem kao kocijas! Valda ti i takve trebaju! Ili, da, rascupavam one kosate, da ih vracam na mesta odakle su dosle. Uf, majku im hohstaplersku. Bila sam clanica SK jos kao devojka, po partijskoj duznosti (kao uslov za posao), ali su me izbacili jer nisam isla na sastanke. Ne boj se, sad sam mnogo zrelija ozbiljnija, necu propustati stranacka okupljanja!

  28. .a kolko nam treba glasova..jedno tRiiljade…..ili..
    a *ebes ostalu dijasporu imas mene .. :mrgreen:

  29. Evo, Maki i ja smo ti podrska iz Vojvodine! Mozda bi i onaj debeli mogao da nam pripomogne, makar sa stapom, ako ne s pamecu! Ako ustreba!
    I ja sam totalno odlepila zbog gasa, a ne grejem se na njega. Znam kako ljudi kukaju vec godinama da ne mogu da ga se naplacaju, a zamisli tek ovo. Pa nek otkinu “od usta” onim iz Gasproma ilikakoseveczove! Neverovatna politika, jebem ti drzavu. Ali, ljudi moji, ovo je stvarnooooo, sve gore.

  30. Punky, ako ce od tog preletanja puteva i preskakanja bara da mi bude bolje i svima ostalima, nema veze sto nisi sedativ😉

    Sarah, ti proberi tamo …

    Duda, da psujemo mozemo da klevecemo necemo, odvratni su, necemo vala da budemo kao oni. NI ja se ne grejem na gas a ludim vec tri dana zbog toga…

    fala na podrsci🙂

  31. Ajde, ajde, sta cekate, uclanjujte se.
    Propaganda od odmah i sada. Svi u akciju!

  32. Ja se takodje pridruzujem stranci, ali verujem da i ako udjes u skupstinu zaboravices zasto si tamo.Svi zaborave!!! Al ajd sad-vredi pokusati.
    A sto se tice imena stranke lepse mi zvuci ono SSB.
    Moj glas!!! A gde se uclanjujemo??? :)))

  33. El ce vezbamo malo pre zvanicnog pojavljivanja???
    Znas ono: trema i slicno…😛

  34. more sad i ja ozbiljan. Dođe mi da odem iz ove zemlje, tj. pobegnem i nek se svi jebu … i ovako ne vidim šta bi me ovde zadržalo…sve neki prevaranti, neiskreni ljudi, ljudi koji rade iz interesa, znaš ono iskoristi te i zajebe … muka mi je već poodavno.

  35. Sandra, ja rekoh da potpisujem d ame kamenujete ako pocnem da mutiram i zaboravljam, slobodno me raspalite po glavi.

    Deda, nego sta nego vezbamo, narocito da nemamo pojma i da trazimo objasnjenje i onu pozu – da l’ sam se ukakio il’ se nisam ukakio pitanje je sad!

    Vladice, i meni je muka zato i hocu da udjem tamo ko glas onih kojima se smucilo.

  36. A ko ce ti pise tamo, kad ti gresis?😛

  37. Pa ti Zelena, ko bi, ima da te vodim da me gazis ispod stola kad god pocnem da brljam😀

  38. Sta ima te gazi ispod stola, samo se sakrijete iza novina, valjda znas da su one u skupstini obavezan rekvizit! :mrgreen: Ako je tema mnooooogo ozbiljna, kupis “Alo” on je najvecih dimenzija, pa se lepo ispricate, a i mobilni nije na odmet, tek da cujes jel ljubimica oprala ruke kad je dosla kuci, jesu li podgrejali rucak, sta ima novo kod ljubimca na poslu, jel te trazila komsinica i tako… 🙄

  39. Mi da se krijemo iza novina, nema sanse. I kakve su to zene tamo kad cute, koja zena ne prica? Ne, ne nasa stranka ima da govori.😛
    SBB napred!

  40. A jel ona frckava ostala u skupstini? Nisam pratila?
    Jbt, treba to gledati a ne opauciti!

  41. SAnja, ja bih zabranila unosenje mobilnih telefona i novina u salu, potpuno je ponizavajuce, u kafanu pa neka citaju i pricaju!

    Ona frckava ostala, ne ostala, samo je scenski dekor pa je svejedno😀

  42. Ja ću sve jedno da skakućem…😀

  43. Pazi da ne upadnes u neku rupu…😀

  44. Ma, cekaj prvo da se dogovorimo oko upravnih odbora, da ne bude posle… Mislim, ne mogu valjda da ulazim tako, naslepo…😉

  45. Pa kad smo svi naslepo, tek tako upali u sve ovo , rizikuj, brate, i sa mnom 😉

  46. Ne, ne, ovo je ozbiljna stvar! Moramo da se programski usaglasimo i napravimo platformu. Evo ovako, meni su na jednom blogu nudili JAT i tu smo blizu dogovora. Ali, obzirom na tvoju dokazanu prosveCku orjentaciju… daj bar sport i omladinu pa da se dogovorimo. Da jednom krene ovoj drzavi!

  47. ‘Ajde pricaj, pazljivo citam, ja rekoh da ja nemam pojma ni o cemu sto se politike tice sem da nista ne valja i da nesto mora da se uradi da ne bismo opet dogurali do kuke i motike, pa ce opet pogresni da nose te kuke i motike. Slusam, tj. citam.

  48. A, on ladi sa ovaj ventilator?😛
    Oce da nas oladi a?👿

  49. To je klima uredjaj!!

  50. Pokusavam da uspostavim dobru klimu…konstruktivnu…🙂

  51. Klima uspostavljena, ajd’ dalje🙂

  52. Dobro, dobro.. odo’ dalje..

  53. Gde, bre, dalje?

    Ovde da ostanes i da uspostavljas konstruktivnu klimu!

  54. Javljam se po poslovniku!
    Tek da se javim……..😛 😀
    Ko pravi sam, a???

  55. Upisan si deda, dalje.
    Zelena zapisnicar.

  56. Evo je Zelena, javila se za zapisnicara! Sad je sve reseno, moz da gutas slova kolko oces, sve ce ona da sredi. :mrgreen:
    Dijaspora spremna, unutrasnjost spremna, centrala???

  57. Na žalost, teško da neću upasti baš ni u jednu rupu…oko nas je sve šuplje i rupičasto…

  58. Punky, onda bar gledaj da ne bude duboka da mozemo da te vadimo😛

    Zelena, je l’ pises?

  59. Evo, ja sam daftilograf (sto rekla jedna baba za svoju kcer), ja cu da pripomazem Zelenoj oko prekucavanja materijala, ako ustreba, prekovremeno! Jel sam i ja u strajci, bilo kojoj, samo da si ti Mahlat, vodja! Dopadas mi se, kao i tvoj stav, ideje, pa, hajde, da probamo… Ako nemas odredjeni limit za godine…

  60. Koji bre, Dudo, limit?

    J sam ti u godinama kad me odbiju na konkursu za posao jer sam matora ali me istovremeno pozovu na pice gde bi me eventualno napili pa povalili😀
    tako da su mi godine valjda odlicne po potrebi. Pretpostavljam i tebi😉

  61. Zelena u godinama kada je takodje nece za posao, sve zapisuje i psuje, mnogooooooooo👿

  62. Vas covek kad negde pozove, prvo ga ocrnite po elektronskim medijima. Pa mislim stvaaaarnooo!!?!😆

  63. hmmmm, tek je pocela da razmislja o stranci i parlamentu i vec je prestala da pise na blogu. Ajde bre, dosadi ova politicka tema. Daj nesto novo.

Comments are closed.

