Priča za nekoga…

Godinama je jurila tu sreću upakovanu u nekog drugog. Radovala se kao malo dete dok je odvezivala šarene mašne nadajući se da je baš u toj kutiji Ono To Što Želi. Posle nikako nije umela ponovo da namesti tu mašnu da izgleda kao da nikad nije otvarala…


Ponekad je mislila da joj je srce iskidano na hiljade komadića i da ga nikada više neće sastaviti. Ponekad je ležala u mraku i puštala suze da joj se slivaju i prave male barice na jastuku…


Ponekad joj je srce bilo u predinfarktnom stanju dok je čekala da je pozovu Neki Koji Se Nikada Nisu Javili… Takvi postoje u svačijem životu. I čine nas malim u sopstvenim očima.


Ponekad je umela da cvili kao zgaženi pas… Ostavljen da sam liže svoje rane… A kad neko sam sebe leči obično je podložan Nekim Drugim Bolestima…


Jednom nije primetila da je stiglo proleće. Samo se začudila kad je primetila da je sve ozelenelo a koliko juče je bilo zima. Postoje Oni koji potupno zaklanjaju vidike. Oni čijih se neizgovorenih reči bojimo. Od čijih neizgovorenih reči nam je hladno.


Postoje oni čiji šapat liči na grmljavinu. Nevreme i potop. A šapuću najbolje što umeju…


Postoje oni kojima su oni drugi igračka. Rastave je da vide šta ima unutra i više nikako ne umeju da je sastave.


Postoje oni koji tako rastavljeni i ogoljeni misle nikada i nikome više neću dati ni jednu svoju misao.


Ona je jedna od onih koja je dugo tiho umirala zato što Neko nije umeo da je voli. Ne da nije hteo nego nije umeo. Onako kako je ona želela da je voli…


Onda joj je neko otkrio tajnu… Niko te nikada neće voleti onako kako ti misliš da treba i mora da te voli… Nemoj tako da oteraš od sebe Nekoga Ko Će Te Voleti Onako Kako Najbolje Ume. Ne teraj ga da ti tumači tu svoju ljubav. Najdublje stvari je nemoguće protumačiti i uokviriti ih. Zapetljaćete se u ta tumačenja…


Nemoj da se mučiš. Ako se dvoumiš da li nešto Nekome da kažeš nemoj mu nikada reći. Slušaj svoj unutrašnji glas.


Ako sa Nekim treba da se boriš za Njega odmah odustani. Sve što se nadalje bude dešavalo biće borba. Sve ostale bitke se lakše dobijaju.


Ako znaš da nekoga treba da pustiš da ode od tebe – pusti ga bez obzira što ti ono Nešto ne dozvoljava i što sve u tebi zvoni na uzbunu. To Nešto će ostati i kad on ode.


Polako će se gasiti i to Nešto će biti ono za čim ćeš više patiti nego za Onim koji to Nešto nije zaslužio.


Odustani od onih koji te ne prepoznaju. Nikad te neće prepoznati koliko god se trudila da budeš prepoznatiljiva.


Jednog dana će se pojaviti Neko ko će te odmah prepoznati. Nećeš morati da objašnjavaš, da crtaš putokaze, nećeš morati da radiš ništa…


Zato veruj!


Da ima Onih Koji Umeju.


Da ima Onih koji nas traže.


I da ima Onih Koji Nas Nadju.

24 Responses to “Priča za nekoga…”

  1. Zelena zacutala, ostala bez reci…nasla se u skoro svakoj recenici…i da- Verujem!

  2. Ma jel` ova prica za mene?!

  3. ja jednostavno nisam znala sta da napisem kad sam procitala ovu pricu za nekog… odusevila me😛

  4. …jos jednom sam je procitala otvorenih usta, pokupila savete, pokusacu i neke da sprovedem u delo…..ali necu da prestanem da verujem…..znam da si mi to rekla vec….i naravno ova prica je napisana za mnoge od nas….😀

  5. Zelena, citaj i cuti

    Naivna, ja tako isto ne znam sta da napisem kod tebe a ti se cudis

    Sarah. tako je

  6. Jel’ i ovo slucajnost?😉

    😀 😀 😀

  7. jao… a sta ako me ne nadju? ako ostanem zauvek izgubljen? ha?

  8. Onda si ti od onih koji ne zele da budu nadjeni.

  9. Moram da cutim, jbg😦😛

  10. Čitam i ćutim.😉

  11. Par saveta, dok tako sedis i verujes:
    – Potrudi se da se ne u’vatis samo za ono “ovakav il’ nikakav”, nego napravi sebi neke alternative
    – Nema frke, doci ce vec neki koji bar nesto, valja
    – Kad se konacno pojavi, nemoj mnogo da se femkas nego prioni na pos’o
    – Posle nekog vremena ionako ti nijedan nece biti dobar

  12. Meni dobra ova sto peva… al’ necu da je cekam!😆

  13. Drnch, ova sto peva nece da ti dodje nikad, tj nece te naci ni pod razno😀

    ove tvoje savete ce neko valjda uzeti u razmatranje

    moj se jos nije ukvario, deluje sveze k’o prvog dana😀

  14. Bas da vidim dal’ ce neko da prizna za svog… da se ukvario!:mrgreen:

  15. Ja ‘ocu cim se bude ukvarioa a nije jos, majke mi, malo vremena proslo😀

    i ja to, bre, negujem😛

  16. Moj ukvaren bio, no ga volem takvog… 😛

  17. Tražio me, našo me i ume! :mrgreen:

  18. Ne znam da li je trazio, ne znam da li je nasao, ali znam da ume. Malo li je?!

  19. Verujem da za svakog na ovom svetu postoji druga polovina, koja ga negde ceka, a mozda i luta, trazeci ga. Treba samo biti otvoren i prihvatiti ljubav. Lepa ti je i poucna prica.

  20. Elektra i Sanja, vala dosta😀

    Dudo, fala

  21. Ovaj moj se ponekad usmrducka, ja parfem, pa da vis kako mirise ko majska ruzaaaa🙂 Ubola si u sridu, Mahlat.

  22. Svet je prepun lutajucih polovina!😆

Comments are closed.

