Kolektivno ludilo

I ja samo što se ne zarazih.

Odavno znam da će Nova godina da dodje čekala je ja il’ ne čekala ili kako god je čekala. I unazad godinama je dočekujem opušteno, ko rod rodjeni, u spavaćici. Neko za najlepše trenutke mora da šljašti ja videla da mi u spavaćici ništa ne fali. Raspekmezim se u novogodišnjoj noći i ništa mi ne treba sem jelke i čaše.

Ne mogu sebe da zamislim u nekom restoranu gde svi žderu i piju, igra i ko zna i ko ne zna pa mi onda čestita i Kurta i Murta, ko god prodje pored stola, oči mu dotle nisam videla niti ću od te noći videti. Stvarno me užasava ta histerija.

Elem, jelka…

Godinama kitim prirodnu, ogromnu, do plafona visoku, obično je deljemo u hodniku zgrade jer ja uvek preteram. Isto tako godinama već slušam kako sam zbog toga odvratni, nemilosrdni, ubica jelki k’o da ih ja sečem. Drvoseče, što profesionalne što priučene, orgijaju po šumama posle ja kriva što sam kupila.

Juče ’’apeluju’’, jebote, da kupujemo jelke sa busenom u Gradskom zelenilu. Prvo sam se nervirala što meni treba jelka od 2 metra a one sa busenom su metar, ostalo bi mi nakita da okitim celog ljubimca i pride. I tako, da okitim tu jelku pa da je posadim. Kažu. A ako nemam gde da je posadim da je vratim njima! I tu poludim, da platim pa da vratim! Pare ne vraćaju. Smislim ja da im tražim jelku na revers kad već treba da vraćam al’ ne daju. Oni su,kanda, pametniji od mene k’o i svi lopovi u ovoj zemlji.

Juče, pušeći se od inata, krenem da kupim veštačku. Subota popodne, Beograd zakrčen! U onu radnju Women secret ne može da se udje, da sam htela da kupim gaće ostala bi gologuza. Kreteni kupuju gaće kao sumanuti, svi planiraju, izgleda, neko novogodišnje svlačenje pa da se ne obrukaju. Deset minuta sam stajala i gledala, biće da niko gaće ne nosi sem u nekim svečanim prilikama.

Milion njih je prošlo sa prasetom preko ramena uvijenim u najlon, mislim stvarno da se preneraziš. Dakle, em će tu noć da nose gaće em će tu noć i da jedu što, izgleda, preko godine ne rade.

Ja k’o po običaju počela da šapućem, ljubimac k’o po običaju počeo da se nervira i da mi drži predavanje da će neko da me bije pa predloži da svratimo do njegovog brata dok prodju svi ludaci sa gaćama i prasićima da bi mog’o čitavu da me vrati kući.

Odsedim mi tamo i bata kaže kako u Tempu ima jelki, da Tempo radi 24 sata, ja se obradovala, računam u po’ noći nema nikoga idemo u Tempo.

Ljudi moji, tamo, sinoć pola sata pred ponoć ne možeš da se parkiraš. Nekako se uglavismo posle pola sata smrzavanja u kolima. Unutra ludilo!

Gužva k’o u podne, svi se sudaraju kao u luna parku sa onim automobilima, ne zna se ni ko ide levo, ni ko desno, ni gde si, ni ko šta ‘oće, graja, sve u svemu k’o da si u ludačkoj kutiji.

Ja, jadna, počela kao da gledam šta je tu jeftinije, nikad bila u tom čuvenom Tempu, niti inače znam koliko šta košta, ljubimac počeo da gleda u mene sa kim ću da počnem da se obračunavam pogledima pa verbalno i da l’ da uleće il’ da ne uleće.

Ako mi verujete zaboravih da sam došla po jelku. Dva puta sam izlazila napolje da pušim, taman zapalim pa vidim nailazi stampedo, ja jadna, bacim cigaru i uletim unutra, mislim se, bog te mazo, izgubiču ljubimca ima celu noć da se tražimo medju onim rafovima i ja ću koje sam sreće, na kraju, garant, da završim ispod one viljuškare što pišti.

Nekako dodjosmo do jelki i ja htedoh da ubijem ljubimčevog brata. Jelke visine 30 santimetara! I oca sam mu i majku onu i Tempo, i celu familiju, ovol’ke duševne bolove pretrpeh zbog 30 santimetara. Da je djoka pa da se obradujem. Samo što nisam počela da cvilim.

Onaj narod kupuje, kupuje, kupuje, ma ne možete da zamislite, valjda kupuju za celu iduću godinu. Svi idu, uzimaju po nešto viču – Ovo je džabeeee! – ja se prišunjam, pogledam, ništa, bre, nije džabe, sve košta.

Ako sinoć tamo nije prodata bar tona majoneza i tri tone keksa i margarina ja ću odma’ da se ubijem.

Kući smo stigli u dva. Ko manijaci. Prvo smo jedva našli kola. Pa sam ja u tim kolima kad smo se nekako smestili zvocala da je ljubimac tri puta hteo da me izbaci napolje.

Sad ovo pišem, pijem kafu i psihički se pripremam da izadjem napolje i kupim jelku. Pravu al’ zaklanu, jebo pas mater svakome ko sere o jelkama. Kad su je već ubili ja ću da je okitim!

I ako budemi mala sreće da uspem da udjem negde i kupim hleb.

Ako ne uspem bićemo na dijeti.

A vama ću tek da čestitam.

21 Responses to “Kolektivno ludilo”

  1. Koljete Jelke značI? A št bi reko Deda Mraz, to vas baš briga? I to što vam neće doneti poklone?

    Pa jer je barem poprskate vodom po malo, tik da ne uvene, da se muči jošte malo onako zaklana?

    😀

  2. Hi, hi, hi … ala si se namlatila a tom jelkom:mrgreen:
    Ono ni kod mene nije išlo baš glatko, ali ti si nenadmašna😀

    Srećna ti bila kupovina😀

    A i ja ću tek da ti čestitam😉

  3. Punky, ja ne koljem nista, bre! Ni ono sto bi mozda trebalo😛

    ja kupujem zaklanu i ne prksam je jer znam da nece da ozivi i da joj to vestacko disanje ne pomaze, dok sam bila mlada i glupa prskala sam pa izazvala kratak spoj, ‘tedosmo svi da izginemo😀

    Suske, odoh, ne kupij je jos, vratih se. Oni sto prodaju jelke su svi malo udareni, valjda podivljali od one divljine, samo kolju drvece, ko bi ga znao😀

  4. Meni Vihor doneo sa busenom, a lepo me zvao da idemo zajedno… Medjutim, jebo me posao, pa nisam mogao. Ovako , on iso kolima, kupio, doneo, ja izabrao i uzeo iz njgovih kola, doneo kuci. Pa onda po veliku saksiju i zemlju, pa sadi Deda a cerka pravi djubre vise od mene i od nje zajedno… Pa usisvac, pa glancaj dok ne dodje Baba i sin, tek da ih iznenadimo…
    Posle NG ne vracamo za dz jelke, nego u organizaciji BITNO, svi clanovi koji imaju jelku sa busenom, idemo u akciju sadnje na odredjenu lokaciju !!! Bice zabavno, samo ne znam ko ce da kopa rupe za jelke??? A znam da ce svi da podjebavaju… Jedva cekam,lol… Nekako ne mogu da odolim a da se ne prikljucim , mislim -podjebavanju !!! A opet, bice super i nama i nasem lepom gradu !
    A za ove guzve, ne mogu da verujem, kao da ce sutra rat, kao da nemamo krizu ni nasu ni svetsku!!! Kupuj ko da je poslednje, ne daj Boze!

  5. Ja jos ne udjoh u taj Tempo. Ne znam ni gde je, objasnjavali mi, al` ne kapiram ja to.
    Jelku imam vestacku, tu od 30 cm. mozda je i manja, nije mi ni vazno, nakitim ja to lepo, jebe mi se za visinu.
    A, kod tebe, vidim, vazda spanska serija😛
    Javi kupi li tu od 2 metra, da mi je znati koji ce ti tolika?🙄

  6. He,he,he…E sad mi me ubila…komentarom…neka ste vi živi i zdravi i pravi, nek kolje neko drugi…i nek uživa u svojim porivima…

    Valjda ne čita tvoj blog neki volim/branim/ginem za prirodu frik?😀

  7. sta? vec nova godina? ma daj, idem onda, zurim…. sva najboljeeeee!

  8. Auuuuuuu,ti nacisto najebala zbog jelke,Ja i nesmem da napisem svoje dogodovstine vezane za tu istu jelku.

    Cu svrnem kasnije da ti cestitam kad ti prodje bes😛

  9. Ijuuuuuuuu,vidi ja sam ti jelka u avataru😛

  10. Mene su moje cerke ubedile, pre dve – tri godine, da kupim vestacku jelu. Rasklopis je, namestis grane i grancice kako zelis, okitis, a mirisa ni otkuda. E to me strasno jede. A nisam ja htela. Imala sam lose iskustvo sa tim jelkama sa busenom. Prvo, nema ko da mi je posadi, pa se osusi, drugo, ne mogu da je dovucem do 4. sa sve onom glinom, a sem toga jako je mala. Uglavnom sam kupovala secenu na pijaci, srebrnu, podmetala posudu sa vodom ispod posecene grane, fajtala je triput dnevno i opet se osusi. Sve ukrasi pootpadaju zajedno sa iglicama. Ali, meni to nije smetalo. Divno je mirisao ceo stan i to je taj miris nove godine. Obecala sam sebi da cu kupiti par grana, turiti ih u vaznu malo ukrasiti, da mi, sestro, malo zamirisi. Sva je sreca pa nemam kola, inace bih i ja, tako kao ti, pizdila, nervirala se i na kraju, izasla napolje iz Tempa ili bilo kog drugo soping sopinga. Sve ja to obavim u mojoj radnjici, malo po malo. Ono su samo mamipare, pa kupis i sta ti treba i sta ne. Ovako, lepo, napravim spisak, sta cu praviti, pa po spisku. Cestitke slede!

  11. Ja uvela vestacku pre nekoliko godina kad mi dopizdelo ciscenje iglica, al nije to to. Vracam se na prirodne! Ajd uspesna ti bila kupovina! Pa kad zamirise i zasvetli, sve ce muke da padnu u zaborav. 😛
    Sto se mega marketa tice, ja sam pravi manijak. Mogla bih sate da provedem u lutanju i da mi daju tri dzaka para, izlazim bez dinara. Deda me nervira sa pozurivanjem i nervozom, al ne dam da mi to kvari uzitak! Izderem se ako treba i gotovo! :mrgreen: Doduse, sad u ovim novogodisnjim uslovima i klanju ni meni ne prija.

  12. Svima,. jelka uneta u kucu pre nekih dva sata, sekli vrh da ne udara u plafon. Tolko!
    Ljubimac popizdeo!

    A sad želje, čestitke i pozdravi:

    Dedi srećno kopanje rupe!

    Zelena da pronadje Tempo (to ti je bogu iza nogu pa levo, bolje da ne ides, nema nista sem ludog naroda).

    Punky da je živ, zdrav i prav😀 (pritrebaće)

    Neverovatni da pronadje Novu godinu😉

    Zmaj da mi i dalje bude jelka u avataru😀

    Dudi da mirise borovina i da se lepo oseca (kupiću ti Pino silvestre😀 )

    Sanji uspešna kupovina (ako ponestane para prodavaj Dedu)

    odo’ da kitim jelku mi milu.

    Ajd!

  13. Uz koju pesmu, zelja?😛

  14. il uz ovu

    obori Zelena!

  15. Kupovala ja te s busenom, zao mi, kad se jadna sasusi posle Nove, pa je bacim u kontejner. Tri sam zasadila u dvoristu, dve se nisu primile, jadnice, treca se mucila cele godine i kad se konacno pribrala i krenula da buja, neki kreten je za sledecu N.G odfikario i to 31.12, neki pijani debil, resio da obraduje familiju mojom jelkom mucenicom, mater mu i sve po spisku. Od tada kitim samo vestaka, veroodostojnog, velikog, jes da ne mirise, al sta fali. Sija.

  16. Ej , Mahlat, ja sam tu jednom naišla kod tebe i naiđem na post u kom se ti nešto opraštaš od pisanja. Kažem ja šteta, taman sam je našla, a ona ode..neki pičvajz bio. Sada lutam umesto da džonjam…i kažem da vidim imal’ koga kod Mahlat i baš sam se obradovala kad sam videla da si nastavila sa blogom..ili ja to sve nisam dobro razumela? što ne bi bilo čudno, kao da padnem s Marsa ponekad.
    Što se tiče te gužve i pomame u toj Viktorija sikret…garant su se popalile za novom histerijom,( jer usvajamo sve tuđe običaje olako) Pomama se zove-
    CRVENE GAĆE, da imaš sreće u ljubavi, kažu. Eto da ne budeš neobaveštena pa da se ja naježim! Volim što sam večeras imala špurijus da dođem ovde!
    Idem sad da spavam, a čestitaćemo posle 😆

  17. Mahlat ja se spremam da sutra krenem u boj na jelku. Ne znam još samo kako ću decu da zaštitim od jelke.😆 Smisliću nešto. U dnevnoj sobi sam već pokačila i uključila tri vrste lampiona i blica ko u diskoteci. Baš mi lepo. Što se tiče kupovine, to je skroz, nenormalno strašno. Kuka narod da nema para, a kupuju ko pred neku katastrofu.🙄

  18. Gde iskopa ove pesme, sunce ti zarkovo😆

  19. Cubo, pa i ja htela vestaka al’ ne mogu da nadjem, sve nesto vuce na kinesko a meni se to ne svidja tako da je i ove godine prava al’ mrtva, nazalost.

    Makarone, i ja se tako povremeno ponasam k’o da sam pala s Marsa, a crvene gace necu da kupim taman nemala nikad srece u ljubavi. Imam je u seksu, valjda je dosta😀

    Carobna, snadji se, to ce jos malo da traje, jednu deceniju😛 a i kod mene sve bljesti, kicerica samo tako al’ sta cu kad volim

    Zelena pa na youtube, vidis valjda, trazila pa nasla😀

  20. Imam je u seksu, valjda je dosta !

    Idi, bre pa to ti najvažnije! 🙄 😆

Leave a Reply

