Evoluiraću ja!

Moram da lanem o ovome il’ ću da umrem! Smučilo mi se od ovog drugog kruga, što se više ne izaberu pa da ’da’nem dušom! Kad god mi neko atakuje na pamet ja pobrljavim i penušam danima. Ljubimac me juri po kući i pokušava da me ubedi da je to normalno! E vala nije, ne mogu više normalnim da smatram nenormalne stvari. Neću, bre!

Gledam pre neki dan, okupile se žene da slušaju No1 i njegova obećanja, k’o gomila prestarelih udavača koje čekaju za koga će ih udati. A miraz nemaju. Da poludiš. I, aj’ ti objasni tim ženama da se ne završava svako udvaranje odvodjenjem pred oltar.

Ja žešće zainteresovana za priču, kad god me neko pravi blesavom ja otvorim sve uši koje imam.

Navalio No1 – vi rađate decu… pa vi rađate decu… pa vi rađate decu, jebem ti, k’o da ne znam ko mi je rodio dete. One žene se ubiše aplaudirajući. I meni došlo da aplaudiram iz sasvim drugog razloga al’ mi bi glupo da tapšem televizoru.

Zaluđivao ih tamo što treba da se rađaju deca i ja slušah, što bre, daj pobratime otkrij mi tu veliku tajnu pa da umrem. Kad on kaže: ’’Trebaju Srbiji deca, kome ćemo mi da ostavimo u nasleđe našu borbu za slobodu!’’  Ja odma’ počela da cvilim. Kakvu, bre, borbu za slobodu? Ja sam skroz druge planove imala šta ću ćerki da ostavim kad sam je rađala. Ako nemam šta drugo da joj ostavim e, vala, neću ni borbu za slobodu.

Od kako sam se rodila uče me o borbi za slobodu, da l’ ćemo se više osloboditi? Ja sam, bre, dovoljno istraumirana, čim neko pomene borbu za slobodu zamislim kako splićem ruse kose, besim pušku o rame i puštam obrve, morske pijavice, da rastu. Strah me od same sebe, majke mi.

Davnih godina u vrtu jedne prelepe vile jedan čika je objašnjavao kako je tamo na nekoj planinčini, ono tipa ’’Konjuh stenje, ruši se kamenjeeee…’’ ostavio svoje zdravlje i mladost. Ja mlada i glupa kažem – Vidim dobro ste naplatili i mladost i zdravlje. ’Teo otac da me udavi. I dandanas ume da pomene, kako sam ga  obrukala i začini sa ’’Što li te jeba đavo da me onako obrukaš!’’ K’o da ja znam koji me đavoli jebu i zašto. A da me jebu – jebu me. Samo što ne osetim. Ovo, bre, osećam! I stalno se osećam nedorečeno i nedojebano. Ne mogu više!

Ovaj drugi No2 me udavi – Aj’ u Evropu pa aj’ u Evropu! Neću bre! Sto godina mi ne daju nigde da odem sad me motkom teraju da idem u Evropu!

I posle svega ovoga ja se setim kako su u anonimnoj anketi, jelte kod nas su sve ankete anonimne, divne žene zemlje Srbije prošle godine, njih 20 000 (!), izabrale ministra za kapitalne investicije za najseksipilnijeg političara. Tri dana sam šaputala kad sam to pročitala. I još ih kunem u stilu – Dabogda vam seksualni život bio k’o vaš najseksipilniji ministar!  

I tako… sedim jadna i slušam kako svi nešto hoće da budu predsednici ponosne Srbije, majko mila, čime da se ponosim! Ja umreh od sramote.

A vrhunac, idem jutros na pijacu i zaustaviše me da mi daju poster No1. Neću kažem ja. Klinac, nema da nećeš, ima da uzmeš. Neću, bre, opet ja! Pita onaj što neću. Ja kažem – zato, pobratime, što ja ne držim na zidu ni poster Breda Pita pa neću ni njegov, ne sviđa mi se! Raspravljali smo se još pola sata. A onda se setim kako je skoro umrla ona majmunica iz roda šimpanzi što je znala 250 reči. Sve svetske novine objavile tu vest. I počnem da šmrčem. Ona je, bre, znala samo 250 reči i pomoću njih je komunicirala sa vrhunskim naučnicima. Ja raspolažem neviđenim fondom što književnih, što šatrovačkih izraza, što psovki i niko me živi ne razume! I dođem kući ridajući.

I rešim da sedim, ćutim i jedem banane.

Ako da Bog da evoluiram naopako pa da mi ne bude žao.  

16 Responses to “Evoluiraću ja!”

  1. Sedi, jedi banane i pisi o nedojebanosti…Meni barem to interesantnije od politike. Citam i meni se place… onako bi se sigurno nasmejao, ali od srca ko sto dolikuje… Ili bi mi krenule suze od smeha…
    Ovako….
    Idem da uzmem jednu bananu…

  2. Sta ja da Ti kazem?mozda bi trebalo,al je li ja o tome ni ne vodim racuna, kada da stignem?a jel te gledaju dok jedes banane? 🙂

  3. Nemam pojma sta ce biti, al’ da ne valja, ne valja….
    podseti me ova tvoja banana i na sargarepu…
    i jes bre samo za plakanje, ko da smo stvarno ukleti, nikako da nam krene…..

  4. ako nekad evoluiraš iz tudje žene, recimo u ribu … javi mi gde da idem na pecanje.
    inače, u nedelju kad (ga) svi ubacuju, ja ću da (ga) vadim…skobalja, iz Morave, mislim…stvarno.

  5. Orpheuse, ja sam se rodila k’o riba, sad treba da evoluriam u ovcu sto znaci da bi ti trebao da evoluiras u ovcara i da treba da se nadjemo na nekoj planincini a ne pored vode. TAko to ovde ide.

  6. i posle da pevam…”moja prva ljubav, moja nevinost”
    Baš kao što to ovde ide.

  7. Tjuti sedi jedi banane i za trljanje usiju do nedelje.Ja se zabarikadiro a telefoni su mi jos iskljuceni. Jebo ih No.1 kroz No.2 a posle cu na gomilu da ih guzim ja.

  8. 🙂

  9. shaputalica Says:

    A šta ću ja, mučena, kad ne volim banane?! Koja govna da jedem???
    Elem, što se broja 2 tiče, najbolje bi mu bilo da leži i da ćuti, niš’ da ne progovara, kod mene nema šta da priča. Ovde pričam ja. O br.1 nema se šta reći…ne bi mudala ni da sedne ni da legne, mož’ samo da ide u………..znaš već……samo nek mi se maknu u tri…………….

  10. bubazlatica Says:

    Jedi banu, al ukljuci cepterov ozoner da ti se misli razbistre… kad nas vec ovi smogovci ubise u pojam pridikama o radjanju i borbu, bar da na miru i u svezini kafeza svoga izedes vocku… a lici ona na ono sto se koristi kad se deca prave…vid simbolike

  11. Bila ja letos u Evropi i videla, brishu keru dupe na sred ulice! Rotvajerer se lepo iskenjo i zadigo nogu da mu gazda obrise guzicu! Mozda im i to pise u zakonu. U Srbiji vlasnike ljubimaca koji kenjaju po ulici i parkovima, ne mogu da nateraju da pokupe ta govna, pa preskacemo… jos i to da vidim ovde kod nas, pa nek umrem. Puse po WC-ima, kriju se ko srednjoskolci, kazancici im busni od rupa. Jebala ih Evropa! A sto se tice radjanja, mamu im da im mamu svima redom, prica ko da ce on da radja, a ja nemam ni zdravstvenu knjizicu ko normalan covek, pa cu kuci da se poradjam ko moja pokojna baba. E sto bi to volela da mogu! Pricaju o milijardama, pizda im materina, a narod nema leba da jede! Znam nesto malo vise od 250 reci, a pored toga volim i banane, a i boli me dupe sto gledaju kako ih slatko oblizujem i grickam. Nek crknu svi do jednog dignutog k, da se zna da su nas jebali do kraja!

  12. E bas se iznervirah! Izvin`te na psovkama!

    Pozz

  13. Aurora Borealis Says:

    Izgleda su i njih dvojica nedojebani. Jer inače ne bi nas u zdrav mozak jebali….

    Ovi izbori se bez problema mogu reklamirati sa kampanjom “Izaberite između dva zla”

    Odoh, inače ću i ja početi da psujem i da im spominjem celu familiju!

  14. Jebu nas pa nas ne pokrivaju … Oce da ozebemo … Ja sam toliko popizdeo i uvek iznova popizdim kad god su neki izbori.

    Pa ljudi moji ovo je preterano, ne skidaju se sa TV-a, gde god prebacim iskacu Br.1 & Br.2 i obojca urlaju nesto o necemu … Rekoh TV-u (o da pricam ja sa njim, i posvadjamo se po nekad) ides ti prijatelju na odmor dok ne prodju izbori za Prvo Mudo Srbije. Testaturu i misa u ruke i bacih se na Counter Strike (posle 2 godine) , mora one frustracije da se negde sliju a za frustracije CS je keva … A vidis sad me podenuste za te banane a i to nisam dugo jeo bas kao sto nisam ni Counter skoro przio … Odo i ja da kupim banane , ko zna… mozda ta evolucija i mene zakaci … pozdrav

  15. electrasdreams Says:

    I, aj’ ti objasni tim ženama da se ne završava svako udvaranje odvodjenjem pred oltar.

    Ma ne zavrsava se ni odvodjenjem u krevet pa da ko zena znas da si jebana, ali vole u male sive, pa to ti je. A banane, ajd’ da dovucem kuci bar pun kamion ako ne sleper.

  16. electrasdreams Says:

    I, aj’ ti objasni tim ženama da se ne završava svako udvaranje odvodjenjem pred oltar.

    Ma ne zavrsava se ni odvodjenjem u krevet pa da ko zena znas da si jebana. Vole u male sive, pa to ti je. A banane, ajd’ da dovucem kuci bar pun kamion ako ne sleper.

Leave a comment